اخبار داغ

فکری و دایی به اصفهان می‌روند؟

کاپیتان‌های اسبق پرسپولیس و استقلال، گزینه‌های جدید هدایت سپاهان

کاپیتان‌های اسبق پرسپولیس و استقلال، گزینه‌های جدید هدایت سپاهان
با وجود اعلام رسمی سپردن سکان هدایت طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود به میگوئل تکسیرا، سپاهانی‌ها همچنان مشغول بررسی گزینه‌های هدایت این تیم در فصل آینده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیران و مسئولان باشگاه سپاهان چند روزی است با استعفای امیر قلعه‌نویی از سمت سرمربیگری موافقت کرده‌اند و هدایت این تیم را تا پایان فصل جاری به میگوئل تکسیرای پرتغالی سپرده‌اند. اما باشگاه اصفهانی با توجه به فرصت اندک تعطیلی بین دو فصل نوزدهم و بیستم، به سرعت در حال بررسی گزینه‌های مختلف است تا هرچه سریع‌تر سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شود و کارش را برای بستن تیم مطابق سلیقه‌اش در لیگ آتی شروع کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حالی‌که گزینه‌هایی مثل برانکو، استراماچونی، دی‌بیاسی و الکس نوری مورد بررسی باشگاه قرار گرفتند و اخباری مبنی بر رد پیشنهاد اصفهانی‌ها توسط سرمربی کروات پیشین پرسپولیس به‌گوش رسید، گویا اکنون علی دایی و محمود فکری دو سرمربی شناخته شده ایرانی که اولی ۲ سال است بیرون گود فوتبال مانده و پیشنهاد تیمی را قبول نکرده و دیگری به تازگی کارش را در لیگ برتر شروع کرده هم در بین نامزدهای نیمکت سپاهان قرار دارند.
به‌نظر می‌رسد مدیران مجموعه سپاهان برای عقد قرارداد با علی دایی بیزینس‌من و محمود فکری استقلالی کار سختی را پیش‌رو داشته باشند.

,
,

 

,

انتهای پیام
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه