اخبار داغ

10 روز است که تمریناتم را شروع کرده ام

نوری: می خواهم در توکیو خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم/ کرونا در روند آماده سازی ما خلا ایجاد کرد

نوری: می خواهم در توکیو خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم/ کرونا در روند آماده سازی ما خلا ایجاد کرد
فرنگی کار تیم ملی گفت: می خواهم در توکیو خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبتلا شدن حسین نوری دارنده مدال برنز جهان به بیماری منحوس کرونا یکی از اتفاقات تلخ و غیرمنتظره ورزش بود. نوری به عنوان یکی از امیدهای کسب سهمیه کشتی فرنگی المپیک، بعد از ابتلا به کرونا و بستری شدن در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری با پیگیری های خاص توانست این بیماری سخت را شکست داد. این قهرمان شکست ناپذیر با این بیماری مهلک جنگید و توانست این کابوس چند هفته ای را پشت سر بگذارد تا به زندگی بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نوری پس از ترخیص از بیمارستان و سپری شدن دوران نقاهت روند درمانی خود را در منزل ادامه داد و از دو هفته پیش، تمرینات کشتی را استارت زده است.  اخیرا فیلمی از تمرینات او زیر نظر مربی‌اش در کرج منتشر شده که نوری تمرینات جدی خودی را در محل زندگی اش کرج آغاز کرده و با انگیزه تمرین می کند تا بازگشت مقتدرانه ای به تشک داشته باشد.

,

دارنده مدال برنز رقابتهای کشتی فرنگی جهان در تشریح آخرین وضعیت خود گفت: بعد از ترخیص از بیمارستان، مدتی در منزل به درمان و استراحت پرداختم و در ادامه با نظر پزشکان توانستم از دو هفته قبل، تمریناتم را آغاز کنم. این  بیماری سخت هم نتوانست در عزم و اراده من برای رسیدن به هدفم مشکلی ایجاد کند و همچنان تلاش می کنم با کسب سهمیه المپیک، نماینده خوبی برای کشورم در این رویداد بزرگ باشم.

,

فرنگیکار مدعی وزن 85 کیلوگرم تیم ملی گفت: امیدوارم بتوانم در طول مسیر آماده سازی تا حضور در میادین پیش رو به خوبی به شرایط روحی و جسمی مطلوب برسم. هر چند ویروس کرونا خلا بزرگی در روند تمرینات من و دیگر کشتی گیران تیم ملی ایجاد کرد، اما چاره ای نیست و باید با وجود تمام محدودیت ها، خودمان را در سطح آمادگی نسبی حفظ کنیم.

, , 85,

حسین نوری فرنگی کار وزن 85 کیلوگرم کشتی کشورمان و قهرمان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا درباره شروع تمریناتش گفت: 10 روز است که تمریناتم را شروع کرده ام و امیدوارم بتوانم در المپیک 2021 توکیو خوشرنگ ترین مدال را کسب کنم.

, 85,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه