اخبار داغ

سختگیری می‌کنم و حساسم

پاشازاده: به خاطر شرف خودمان باید نتیجه بگیریم/ شاید هنوز شانس داشته باشیم

پاشازاده: به خاطر شرف خودمان باید نتیجه بگیریم/ شاید هنوز شانس داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پاشازاده در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی حساسی مقابل صنعت نفت داریم هنوز شاید شانس داشته باشیم اما از آن مهم‌تر ارزش بازیکنان خودمان هستیم کاری که شروع کردیم و باید بتوانیم انشاءالله به اتمام برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: مصدوم و محروم زیاد داریم ولی خب تیم‌مان خوب است  برنامه‌های مشخصی داشتیم که خیلی مهم بود در راستای آن برنامه‌ها حرکت کنیم و این هفته این کار را انجام دادیم انشاءالله بتوانیم در این بازی نسبت به سه بازی قبل پیشرفت داشته باشیم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، حتما این پیشرفت محسوس مشاهده می‌شود.
,
سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در مورد عدم نتیجه‌گیری تیمش بیان کرد: ما هجومی بازی کردیم و نتیجه هم گرفتیم، پارس جنوبی در خانه خودش دو گل زدیم مقابل تیم سایپا و تراکتور ایجاد موقعیت کردیم ولی از مهم‌تر این است که شصخیت تیم‌مان را بتوانم نشان دهم در این 3 بازی یک گل دریافت کردیم. دفاع تیمی‌مان خیلی خوب شده است و این حاصل تمرین است که با بازیکنان انجام دادم.
,
پاشازاده درباره حواشی شاهین تصریح کرد: امروز در تمرین گفتم که به خاطر هواداران و شرفمان باید نتیجه بگیریم. دارایی باشگاه همین است. گاهی اوقات من سخت‌گیری می‌کنم و حساس هستم. باشگاه هر چه داشته به میان آورده و آن خصوصی بودن و دولتی بودن تفاوت‌ها را ایجاد کرده است. اگر بخواهم از باشگاه عصبانی شوم نمی‌شود، به حسین مالکی هم گفتم دارایی باشگاه همین است و نباید ناراحت باشد.
,
وی در مورد آمادگی بازیکنانش از لحاظ روانی مقابل تیم صنعت نفت افزود: صحبت‌های لازم انجام شده و جلساتی برگزار کردیم که حتما تأثیرگذار است و سعی می‌کنیم به یک منطق خوبی برسیم که احساسی نشویم و موقعیت‌هایمان را از دست ندهیم برای من مهم است که تیمم با شخصیت بازی را شروع و تمام کند و انشاءالله اتفاق خاصی پیش نیاید تا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه