اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب لرستان نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل تصفیه‌خانه‌های آب لرستان نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
کرم وند، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: تصفیه‌خانه‌های نیمه کاره لرستان برای تکمیل 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا کرم وند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از بسترهای توسعه در هر منطقه ای ایجاد زیرساخت ها است که یکی از این زیر ساخت ها تصفیه خانه در مناطق شهری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همه شهرهای بالای ۲۰ هزار نفری که شهر محسوب می شوند، احداث تصفیه خانه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته که تاکنون در شهرهای پلدختر، الیگودرز، خرم آباد و بروجرد تصفیه خانه ایجاد و در حال بهره برداری و استفاده است.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: در پنج شهرستان کوهدشت، الشتر، نورآباد، ازنا و دورود عملیات اجرایی ایجاد تصفیه خانه از دو سال قبل آغاز شده که تاکنون پیشرفت ساختمانی این تصفیه خانه ها حدود ۵۵ درصد است و بعد از تکمیل، تجهیز می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند.

,

کرم وند گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه ها یا تعدادی از آنها نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد که طبق برآورد حدود ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه و اعتبار برای تکمیل این تصفیه خانه ها نیاز است.

,

وی بیان کرد: علیرغم همه مشکلات اما اجازه تعطیلی داده نشده و همه این پروژه ها هم اکنون فعال بوده که برخی با سرعت بیشتری در حال تکمیل تصفیه خانه هستند.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به انشعابات افزود: ۴۱۹ هزار انشعاب فاضلاب در استان وجود دارد که با تکمیل پروژه های جدید تعداد انشعابات افزایش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه