اخبار داغ

حماقت و گاف‌های پی‌در‌پی رسانه‌های ضد انقلاب پایان ندارد

حماقت و گاف‌های پی‌در‌پی رسانه‌های ضد انقلاب پایان ندارد
رسانه‌های خارجی که با تحریک و تشویش اذهان عمومی قصد دارند با دعوت مردم به برگزاری تجمعات، اعتصابات و دامن‌زدن به نارضایتی عمومی، زمینه‌ای جهت گسترش ویروس کرونا فراهم کنند، همیشه سعی دارند با معکوس نشان‌دادن اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه کنترل ویروس کرونا در این ایام فعالیت رسانه‌ای داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ کارکنان شرکت‌های پتروشیمی‌های سبلان، پارسیان سپهر و شرکت نیروگاه برق بیدخون از ۱۲ تا ۱۵ مرداد به علت تعویق چندماهه حقوق دست به به اعتصاب زدند که با وجود مسئولین استانی و نیروهای ‌انقلابی موضوع رسیدگی و رفع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

اما رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین که همیشه در موضوعات مختلف کاری جز نشان‌دادن نیمه نامرئی آنهم به نفع اهداف شوم خود هدفی ندارند، این موضوع را با گذشت بیش از ۱۰ روز به گونه‌ای غیرواقعی منعکس کردند.

,

این رسانه‌ها که با تحریک و تشویش اذهان عمومی قصد دارند با دعوت مردم به برگزاری تجمعات، اعتصابات و دامن زدن به نارضایتی عمومی زمینه‌ای جهت گسترش ویروس کرونا فراهم کنند، سعی دارند با معکوس نشان دادن اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه کنترل ویروس کرونا در این ایام فعالیت رسانه‌ای داشته باشند.

,

اما کارگران و سایر اقشار خدمتگذار در جمهوری اسلامی ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری و احترام به امام(ره) و خون شهدا همیشه اقدامات دشمنان بخصوص رسانه های دروغین خارجی را خنثی می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه