اخبار داغ

استقرار بهداشت‌یار در تهران و شاهرود؛

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل

تولید «سلمان» در سایه «کرونا» ادامه دارد/ بیمه یک ساله عوامل
با استقرار بهداشت‌یار ثابت و مقیم در تهران و شاهرود، برای عمده عوامل سریال «سلمان فارسی» پرونده پزشکی تشکیل شده و این افراد به‌صورت مستمر توسط پزشک متخصص، معاینه می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین طاهری تهیه‌کننده سریال بابیان این مطلب گفت: عمده افرادی که به‌صورت مستمر با سریال «سلمان فارسی» همکاری می‌کنند به صورت مستمر معاینه و به مدت یک سال، تحت پوشش بیمه کرونا قرارگرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با توجه به تأکید سازمان صداوسیما و ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی مرکز بهداشت و درمان سازمان صداوسیما گفت: نظارت‌های بهداشتی توسط این مرکز انجام می‌شود.

,

وی بر اهمیت سلامت تک‌تک افراد حاضر در این پروژه فاخر ویژه تاکید کرد و گفت تلاش بر این است تا هر روز افراد حاضر در پروژه بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، کنترل و تب سنجی شوند.

,

, ,

وی گفت این اقدامات در دفتر مرکزی تهران، شهرک سینمایی غزالی، کارگاه‌ها و محل فیلم‌برداری و همین‌طور محل ساخت لوکیشن‌های شاهرود به‌طور مستمر انجام می‌شود.

,

طاهری با اشاره به توزیع روزانه حدود ١٥٠٠ ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی کننده در میان عوامل سریال گفت به‌منظور حفظ سلامت افراد، در تمام مدت‌زمان فیلم‌برداری آمبولانسی مجهز به همراه پرسنلی کار آزموده در محل لوکیشن شاهرود حضور دارد.

,

فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری که به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده بود از دهم مرداد مصادف با عید سعید قربان در منطقه مجن شهرستان شاهرود از سر گرفته شد.

,

, ,

سریال «سلمان فارسی» از تولیدات مرکز سیما فیلم است که با نمایش ایران دوره ساسانی، بیزانس و حجاز به زندگی، زمانه و مهاجرت «سلمان فارسی» یار ایرانی پیامبر اسلام می‌پردازد.

,

فیلم‌برداری این سریال از زمستان سال گذشته در کویر شهداد کرمان و جزیره قشم آغازشده بود. با فراگیر شدن ویروس کرونا، لوکیشن‌های داخلی مانند شاهرود و شهرک سینمایی نور، جایگزین لوکیشن‌های خارجی در ترکیه گردید و سرانجام فیلم‌برداری آن از دهم مرداد، از سر گرفته شد. بنا به‌پیش بینی‌های صورت گرفته فیلم‌برداری سریال «سلمان فارسی» حدوداً ۵ سال طول می‌کشد و بازیگران ایرانی و خارجی از کشورهای یونان، مراکش، تونس و … در آن بازی خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه