اخبار داغ

با هدف آمادگی مدارس و شناسایی کمبودها ؛

مانور بازگشایی مدارس در گلستان برگزارشد/تحصیل 375 هزار 500 دانش آموز در شرایط کرونایی

مانور بازگشایی مدارس در گلستان برگزارشد/تحصیل 375 هزار 500 دانش آموز در شرایط کرونایی
پیش از ظهر امروز؛ مانور بازگشایی مدارس با هدف شناسایی کمبود ها و رفع آن در سال جدید پیش از ظهر امروز در مدارس گلستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران با تشریح این مانور، اظهار کرد: صبح امروز مانور بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی سال 99-1400به صورت همزمان در مدارس سراسر استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

وی افزود: طبق دستور العمل این مانور تمام عوامل از مدیر و معاون گرفته تا نیروهای آموزشی و اداری در مدرسه  باید حضور داشته باشند تا بتوانیم به مسائل را به درستی آزمایش کنیم.

,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: شناسایی و احصاء مشکلات مدارس در بخش تجهیزات و نیرو، بررسی شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس، مهمترین هدف ما در این مانوراست تا بتوانیم در کوتاهترین زمان آن ها را برطرف کنیم.

,

گوهری راد با تشریح حضور دانش آموزان در مناطق زرد، بیان کرد:  برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مناطقی که هنگام آغاز سال تحصیلی جدید وضعیت زرد دارند دانش آموزان ابتدایی به دو گروه زوج و فرد تقسیم می شوند و یک روز در میان در مدرسه حاضر می شوند.

,

وی درباره حضور انش آموزان متوسطه هم گفت: آموزش حضوری برای این دانش آموزان حضور به صورت یک هفته در میان گروه هاست.

,

گوهری راد خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی که تراکم دانش آموزان کم است دانش آموزان همه روزه باید در مدرسه حاضر شوند.

,

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان؛ مدارس گلستان به صورت سراسری  از 15 شهریور بازگشایی  می شوند که حضوری و یا مجازی بودن آموزش ها بستگی به وضعیت هر شهر دارد  اما آموزش به روش مجازی در سامانه شاد نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

,

گفتنی است؛ در سال تحصیلی جدید 379هزار و 500دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی در مدارس استان گلستان تحصیل خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه