اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس:

برخی باشگاه‌های ورزشی سرخس امروز بازگشایی می‌شوند

برخی باشگاه‌های ورزشی سرخس امروز بازگشایی می‌شوند
صدری فر گفت: برخی باشگاه‌های ورزشی خصوصی در شهرستان سرخس پس از چند ماه تعطیلی به دلیل شیوع بیماری کرونا با هماهنگی ستاد کرونا این شهرستان از امروز بازگشایی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عیسی صدری فر در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: با پیگیری مدیران باشگاه‌ها و با تلاش اداره ورزش و جوانان سرخس و با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان و مسئولان ورزشی استان، باشگاه‌های خصوصی شامل بدن‌سازی و آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال و بسکتبال از امروز شنبه ۲۵ مردادماه با رعایت کامل اصول بهداشت فردی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان بازگشایی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس افزود: طبق قانون این باشگاه‌ها با حضور ۵۰ درصد ورزشکاران در نوبت‌های مختلف به ازای هر ۱۰۰ مترمربع فضای مفید ۶ نفر فعال هستند و به ازای هر ۲ ساعت تمرین ضدعفونی صورت می‌گیرد.

,

وی تصریح کرد: بازگشایی‌ها فقط از طریق ثبت مدیران در سامانه وزارت بهداشت و دریافت کد رهگیری و دریافت مجوز از شبکه بهداشت و درمان انجام‌پذیر است.

,

صدری فر تأکید کرد: پس از اجرای مراحل یادشده، نظارت مستمر از این باشگاه‌ها از سوی بازرسان بهداشت، نیروی انتظامی، هیئت‌های ورزشی مربوطه و اداره ورزش و جوانان صورت می‌گیرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس عنوان کرد: باشگاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری از کمسیون ماده ۸۸ اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی  با مجوز کتبی شبکه بهداشت سرخس (ویژه ایام کرونا) فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و با متخلفان عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی مربوطه طبق قانون برخورد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه