اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

بهره برداری از سه واحد تولیدی در غرب کرمان

بهره برداری از سه واحد تولیدی در غرب کرمان
با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان سه طرح تولیدی شرکت طرح‌های صنعتی راد نیروی کرمان در منطقه باغین این استان با سرمایه گذاری ۳۱میلیاردتومان به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز طرح های تولیدی کارخانه کنتور سازی، مواد ضدعفونی کننده و نیروگاه خورشیدی با مجموع سرمایه گذاری ۳۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۸۰ نفر با حضور استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمدجواد فدایی استاندار کرمان در آئین افتتاح طرح های شرکت صنعتی راد نیروی کرمان اظهار کرد: اشتغال و تولید مهم ترین اولویت اصلی استان است، در حالیکه مشورت و سرمایه گذاری برای ایجاد شغل خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

,

وی افزود:  ما معتقدیم هر کس حتی برای ایجاد یک شغل کمک می کند باید از وی قدردانی کرد و اگر کسی کم کاری و کوتاهی کند، در دستگاه های دولتی یا خصوصی، خیانت به نظام، مردم و تداوم انقلاب کرده است.

,

استاندار کرمان مطرح کرد: از کسانی که در زمینه اشتغال زایی و سرمایه گذاری در استان فعالیت می کنند استقبال می کنیم و کمک های لازم برای پیشرفت کار آن ها انجام می شود.

,

در ادامه این آئین حسن حسن زاده مدیرعامل شرکت صنعتی راد نیروی کرمان عنوان کرد: کارخانه کنتور سازی با ظرفیت کنونی تولید ۶۰ هزار کنتور در سال و اعتبار ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است و در زمینه کنتورهای سه فاز هوشمند فعالیت می کند.

,

وی با اشاره به اشتغال زایی ۳۵ نفره این واحد تولیدی افزود: با توجه به تقاضای تولید، توان افزایش ظرفیت تا ۵۰۰ هزار کنتور در سال در این کارخانه وجود دارد که نیاز به ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری دارد.

,

مدیرعامل شرکت صنعتی راد نیروی کرمان بیان کرد: همچنین طرح نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۱۰۰ کیلو وات با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی شده است که توان افزایش تولید برق تا ۲۵ مگاوات در آن نیز وجود دارد.

,

در ادامه این بازدید واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده سطح و دست نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و تولید ۹ هزار قوطی مواد ضدعفونی کننده نیز  در باغین به بهره برداری رسید.

,

لازم به ذکر است که باغین در فاصله ۳۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه