اخبار داغ

مدیرعامل بنیاد علوی:

رشتخوار به ‌عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شد

رشتخوار به ‌عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شد
محسن منصوری گفت: تفاهم‌نامه‌ای در قالب انتخاب رشتخوار به‌عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان منعقد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن منصوری مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره بنیاد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: طبق کارشناسی و بررسی که همکاران ما با مجموعه‌ها دولتی در اینجا داشتند، شهرستان رشتخوار به عنوان یکی از محروم‌ترین نقاط استان خراسان رضوی شناخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در ادامه در رابطه با نحوه فعالیت، بنیاد علوی، افزود: ما مأموریت داریم که بعضی از شهرستان‌ها و مناطق را در سطح کشور به‌عنوان مناطق هدف آبادانی و پیشرفت انتخاب کنیم، با این هدف که خدمات مجموعه بیناد علوی را گسترش دهیم در این مناطق، تا بتوانیم انشالله شاخص‌های محرومیت را و اقدامات زیربنایی، فرهنگی، اجرایی، اقتصادی و اجتماعی را در سطح شهرستان‌های هدف بهبود ببخشیم.

منصوری تصریح کرد: با هماهنگی که با مجموعه دولت و مسئولان محترم صورت گرفت تصمیم گرفتیم، تا انشالله اقداماتی را در سطح رشتخوار انجام دهیم و شروع کنیم، تأکید جناب مهندس فتاح نیز این بود که انشالله بتوانیم یک کار سریع و انقلابی و هدفمند در سطح شهرستان شروع شود، که  امروز در همین راستا بازدیدی را تا بعد از ظهر در منطقه داریم و انشالله در حوالی مغرب تفاهم‌نامه‌ای در قالب انتخاب رشتخوار به‌عنوان منطقه هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان منعقد خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با کمک مردم عزیز و مجموعه بنیاد مستضعفان در کنار دولت بتوانیم‌ گام‌های بزرگی را در راستای رفع محرومیت از این منطقه برداریم.

شایان ذکر است، مجموعه بنیاد علوی که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان کشور است، در راستای این تفاهم نامه به مدت 3 سال در مناطق محروم بخش جنگل رشتخوار به مردم محروم در این منطقه خدمت‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه