اخبار داغ

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خبرداد:

پلیس فرودگاه 24 میلیارد ارز قاچاق کشف و ضبط کرد

پلیس فرودگاه 24 میلیارد ارز قاچاق کشف و ضبط کرد
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف بیش از 24 میلیارد ریال ارز از قاچاقچیان و دستگیری 2 متهم توسط پلیس فرودگاه شیراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار "حسن مهری" با اعلام خبر کشف 24 میلیارد ارز قاچاق توسط پلیس فرودگاه اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز همکاران بنده در پلیس فرودگاه شیراز به دو  مسافر خروجی به مقصد دوبی مشکوک شده و در بازرسی از وسایل همراه آن ها انواع ارزهای خارجی به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: با همکاری پلیس فرودگاه پس از کشف ارز قاچاق از وسایل آن ها، در نهایت پرونده در خصوص هر دو متهم دستگیر شده برای بررسی بیشتر تشکیل و به همراه ارز و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.   
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دیگر اقدام ارزنده پلیس فرودگاه شیراز در کشف کالای قاچاق (برد ماینر) در عملیات مشترک با پلیس امنیت اقتصادی افزود: در پی رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی توسط پلیس فرودگاه شیراز 2 کارتن حاوی 36 دستگاه هش برد (هسته اصلی دستگاه ارز دیجیتال) به ارزش تقریبی 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد.
,
 
,
وی در خصوص جزئیات این کشف تصریح کرد: پس از اطلاع از اینکه افرادی قصد انتقال قطعات ماینر از شیراز به مقصد یاسوج را دارند با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی استان فارس و مقام قضائی موضوع در دستور کار پلیس فرودگاه شیراز قرار می گیرد.
,
 
,
سردار مهری افزود: دو اکیپ از کارکنان متبحر هر دو پلیس با رصد مسیر حرکت خودرو به ماموریت اعزام و با انجام اقدامات تامینی و مراقبتی اقدام به توقف خودرو می کنند که راننده بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار می کند و پس از طی مسافتی کوتاه نهایتا با هوشیاری پلیس، خودرو متوقف و متهم دستگیر می شود.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وجود هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قانونی، کالاهای مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه