اخبار داغ

سخنگوی سهام عدالت خبر داد:

واریز ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب حدود ۲میلیون سهامدار عدالت

واریز ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب حدود ۲میلیون سهامدار عدالت
سخنگو سهام عدالت گفت: در حال حاضر ۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت – حدود ۱ میلیون ۹۰۰ هزار نفر – واریز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدا و سیما، حسین فهیمی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان به حساب فروشندگان سهام عدالت – حدود ۱ میلیون ۹۰۰ هزار نفر – واریز شده است، گفت: از حدود ۱۹ میلیون نفری که در مدیریت سهام عدالت روش غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند، کم‌تر از دو میلیون نفر تصمیم گرفتند تا بخشی از سهام‌شان را – مجموع ۶۰ درصد – را به فروش برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و بنابر شیوع ویروس کرونا تصمیم بر این شد که شناسایی مشتری و ثبت و ضبط مشتری در شرکت سپرده‌گذاری به عنوان درگاه ورودی بازار اوراق بهادار، با دو مولفه‌ی اطلاعاتی صورت بگیرد و افراد مجبور به مراجعه حضوری نباشند.

, بنابر, مولفه‌ی,

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار گفت: «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارتی به نام دارنده سهام عدالت» در حال حاضر می‌توانند بار ثبت و ضبط مشتری را به طور غیر حضوری به دوش بکشند.

, شبا,

حسین فهیمی اضافه کرد: کسانی که به درستی «شماره شبا حساب بانکی» و «شماره سیم‌کارت» را معرفی کرده بودند، سهامشان به فروش گذاشته شده و پول حاصل از سهام به حساب آن‌ها واریز شده است.

, شبا,

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری بورس اوراق بهادار گفت: از تاریخ ۳۰ خردادماه ۹۹ کارگزاری‌های کشور ملزم شدند تا به مشتری‌های خودشان پاسخ دقیق ارائه دهند.

,

وی ادامه داد: کسانی که پول حاصل از فروش سهام عدالت را هنوز دریافت نکرده‌اند، حتماً یکی یا هر دوی این شماره‌ها را به درستی وارد نکرده‌اند.

,

حسین فهیمی با بیان این که اولویت ما بر حفاظت از سهام عدالت تنظیم شده است، توضیح داد: تا زمانی که ما از فروش قطعی و اطلاعات فروشنده اطمینان حاصل نکنیم، عملیات فروش را انجام نمی‌دهیم.

,

وی افزود: اگر دارندگان سهام عدالت در شماره شبا یا شماره موبایل مغایرت دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت اصلی سهام عدالت، شماره‌های خود را اصلاح کنند.

, شبا,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه