اخبار داغ

عصر امروز انجام شد،

اهدای 20 سری کمک جهیزیه به نوعروسان میاندورودی

اهدای 20 سری کمک جهیزیه به نوعروسان میاندورودی
20 سری کمک جهیزیه به نوعروسان میاندورود از سوی خیریه آبشار عاطفه‌های میاندورود اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عصر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و بخشدار مرکزی میاندورود 20 سری کمک جهیزیه به نوعروسان میاندورود از سوی خیریه آبشار عاطفه‌های میاندورود اهدا شد.

حجت الاسلام محمدنسب امام جمعه میاندورود در این مراسم با بیان اینکه اگر انسان بخواهد در این زمینه کار کند خدا کمک می‌کند، بیان کرد: اگر کار خالصانه و مومنانه باشد خداوند دل‌ها را به این سمت می‌کند.

حسین منفردی فرماندار میاندورود نیز با تشکر از همه کسانی که در محرومیت‌زدایی کشور کمک می‌کنند، گفت: یکی از وظایف ما کمک در این حوزه است.



منفردی با بیان اینکه کمک به نیازمندان باید سرلوحه کار ما باشد، افزود: نباید به این کمک‌ها اکتفا کنیم و کاری کنیم که این خانواده‌ها مستقل شوند و خودشان کارآفرین شوند.

عارفه نوروزندافی مسئول سازمان آبشار عاطفه‌های میاندورود نیز با اشاره به اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان، تصریح کرد: 80 بسته سبد معیشتی نیز تهیه شده است که بین نیازمندان توزیع خواهد شد.



ندافی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا به امروز 10 کمک جهیزیه و 200 سبد غذایی تهیه و به جامعه هدف داده شد و همچنین 900 پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

وی با بیان اینکه تا پایان سال 28 سری دیگر کمک جهیزیه اهدا خواهد شد، گفت: بسته غذایی شب یلدا و شب عید نیز توزیع خواهد شد.



ندافی با اشاره به ایام گرم تابستان، بیان کرد: 10 مورد وسایل سرمایشی تهیه و به خانواده‌هایی که در این زمینه مشکل داشتند اهدا شد.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه