اخبار داغ

دبیر مراقبت و کنترل کرونا در لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به بیش از ۱۷ هزار نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به بیش از ۱۷ هزار نفر رسید
دبیر مراقبت و کنترل کرونا در لرستان گفت: تاکنون 17 هزار و 598 نفر در استان لرستان به کرونا مبتلا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مریم کوشکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون از ۶۱ هزار و ۶۲۰ نمونه گیری صورت گرفته در استان لرستان، ۱۷ هزار و ۵۹۸ نفر مبتلای قطعی به ویروس کرونا بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: متاسفانه ۴۵۱ نفر در استان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، برای جلوگیری از شیوع کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات توصیه می شود.

,

دبیر مراقبت و کنترل کرونا در لرستان با اشاره به این که لرستان در وضعیت هشدار قرار دارد عنوان کرد: استان لرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت هشدار است، وضعیت این بیماری در هفت شهر استان قرمز و در چهار شهرستان زرد بوده که ضروریست همه شهروندان توصیه های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان در بیمارستانها بستری و تحت مراقبت و درمان قرار دارند. رعایت نکات بهداشتی از جمله شست و شوی مرتب دستها، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات بهترین راه برای در امان ماندن از ویروس کرونا بوده و ضروریست همه افراد به این نکات بهداشتی توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه