اخبار داغ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

3000 راننده لرستانی تسهیلات کرونایی دریافت کردند

3000 راننده لرستانی تسهیلات کرونایی دریافت کردند
قدمی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 3 هزار و 147 راننده لرستانی تسهیلات کرونایی دریافت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در پی شیوع کرونا به شرکت های حمل و نقل مسافربری و رانندگان خسارت هایی وارد شد و با کاهش ترددها و مسافر دچار ضرر و زیان مالی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بر همین اساس رانندگان و شرکت های حمل و نقل از جمله رسته هایی بودند که تسهیلاتی برای آنها در نظر گرفته شد که در استان لرستان ۶۹۶میلیارد تومان تسهیلات به این بخش اختصاص داده شد.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان تصریح کرد: ۱۶ بانک برای پرداخت تسهیلات انتخاب شدند و در این راستا ده هزار و ۶۹۶ پرونده برای دریافت تسهیلات تشکیل شد که تاکنون دو هزار و ۱۴۷ راننده لرستانی از تسهیلات بهره مند شده اند.

,

قدمی گفت: این میزان تسهیلات با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه بوده و رانندگانی که بیمه تامین اجتماعی داشته باشند می توانند در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از بررسی شرایط، درصورت تطبیق با ضوابط اعلامی وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی تسهیلات را دریافت نمایند.

,

وی از کاهش ۴۱ درصدی میزان سفر انجام شده طی چهار ماهه اول امسال خبر داد و گفت: در حوزه حمل و نقل میزان سفر ای انجام شده بیش از ۴۱ درصد و تعداد مسافر جابه جا شده بیش از ۷۲ درصد کاهش یافته است.

,

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان خاطر نشان کرد: تمام ناوگان حمل و نقل از نظر پروتکل های بهداشتی روزانه پایش می شوند و ضدعفونی کردن، استفاده از ماسک و سایر موارد جهت پیش گیری از شیوع ویروس کرونا رعایت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه