اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است/لزوم وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان انقلابی

دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است/لزوم وجود روحیه مطالبه گری در بین دانشجویان انقلابی
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به تمام نیروهای انقلاب است گفت: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید توجه کنند و بسیجی ها و دانشجویان انقلابی صبور و شکیبا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز، در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه بوعلی سینا  با بیان اینکه دو واژه «بسیج» و «دانشجو»  مقدس و محترم است اظهار کرد: فردی که هم بسیجی و هم دانشجو است بار سنگینی را به دوش می‌کشد تا در خدمت مردم باشد و بسیجی ها و دانشجویان انقلابی صبور و شکیبا باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: امروزه هجمه های سیاسی و اقتصادی زیادی علیه ایران و انقلاب در جریان است ولی انقلاب اسلامی در مسیری روشن قرار دارد.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما در ابعاد گسترده و گوناگون با بودجه های کلان مورد تهاجم قرار گرفته است.

,

حاجی بابایی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر «بصیرت» عنوان کرد: بصیرت بدان معناست که انسان بفهمد کجا باید حرف بزند، کجا سکوت کند، کجا حمله کند، کجا حمله نکند، کجا  ورود کند و کجا ورود نکند.

,

وی با بیان اینکه موضوع استشراق یعنی «نگاه غرب به شرق» از هزاران سال قبل آغاز شده است اظهار کرد: بر اساس آن غربی‌ها در زمینه‌های گوناکون نسبت به موضوعات شرقی‌ها بررسی و تحقیق می‌کنند که چگونه بر شرق تسلط پیدا کرده و استثمار و استشراق کنند.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضعیف ترین نوع استشراق نفوذ است و ضعیف ترین نوع نفوذ این است که فرد خود متوجه نمیشود که تحت نفوذ قرارگرفته و به کشور ضرر میزند.

,

حاجی بابایی با بیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب است، گفت: بین نقد و تخریب، نقد و روشنگری، نقد و بی‌انصافی فرق بسیاری است که افراد مطالبه‌گر باید به این موضوع توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه