اخبار داغ

رقابت نزدیک به ۷ هزار داوطلب کنکوری در گنبد

رقابت نزدیک به ۷ هزار داوطلب کنکوری در گنبد
رئیس اداره سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: آزمون کنکور با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه به مدت ۴ روز با شرکت ۶۹۱۵ نفر داوطلب برگزار می شود که ۴۰۵۷ نفر از داوطلبان خانم و ۲۸۵۷ نفر آقا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حنیفه عصمتی در جلسه کمیته آزمون سراسری این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد گفت: این آزمون در ۷ مرکز دانشگاهی و ۵  مرکز آموزشی شهرستان گنبدکاووس شامل دانشگاه گنبد، آزاد اسلامی، پیام نور،  دانشگاه شمس، آموزشکده کوثر و موسسه غیرانتفاعی شرق گلستان، علمی کاربردی یک و مدارس تیزهوشان، بقیه الله، صدیقه کبری، بصیرت و فرزانگان برگزار می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
وی تصریح کرد: این آزمون با رعایت پروتکلهای بهداشتی از روز چهارشنبه ۲۹ مرداد تا روز شنبه اول شهریور ماه به مدت ۴ روز با شرکت ۶۹۱۵ نفر داوطلب برگزار می شود که ۴۰۵۷ نفر از داوطلبان خانم و ۲۸۵۷ نفر آقا هستند. 
,
 
,
وی همچنین افزود: نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی در محلهای برگزاری آزمون استقرار خواهند یافت. 
,
 
,
عصمتی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تبعات ناشی از آن در تمامی حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی که در نظام آموزشی ما هم  بی تاثیر نبوده است؛ برابر توافق بعمل آمده وزارت خانه های  بهداشت و علوم ، دستور العمل های بهداشتی با هماهنگی با موسسات و دانشگاهها و مراکز آموزشی مجری برگزاری آزمون ابلاغ شده است تا براساس آن با نظارت و دقت بیشتری آزمون را برگزار نمایند.
,
 
,
وی افزود: تندرستی و سلامتی فرزندان یکی از نگرانی های همه ی مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی می باشد؛ ابتدا قرار بود که کنکور در اواخر شهریور ماه برگزار گردد که با توجه به حرکت به سمت فصل پاییز و احتمال همزمانی بیماری کووید ۱۹ با آنفلونزا ممکن بود گرفتاری را دو چندان نماید؛ لذا سازمان سنجش ۳ روز را به برگزاری کنکور اختصاص داده که در روز چهارشنبه ۲۹مرداد گروه ازمایشی هنر،  گروه آزمایشی ریاضی و انسانی پنجشنبه ۳۰ مرداد، گروه آزمایشی تجربی روز جمعه ۳۱ مرداد و گروه زبان خارجه روز شنبه اول شهریور ماه به رقابت خواهند پرداخت. 
,
 
,
ستاریان دبیر کمیته برگزاری آزمون  شهرستان گنبدکاووس نیز گفت: داوطلبان با ماسک سه لایه وارد محل آزمون خواهند شد و برای داوطلبانی که دوره نقاهت کرونا را گذرانده اند مکان خاص در محل آزمون در نظر گرفته شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه