اخبار داغ

مسئول کانون پرورش فکری اسدآباد خبر داد؛

برگزاری جشنواره قصه‌گویی مجازی در اسدآباد

برگزاری جشنواره قصه‌گویی مجازی در اسدآباد
مژگان هادی با اشاره به برگزاری جشنواره قصه‌گویی در اسدآباد، گفت: امسال با توجه به شرایط کرونا این جشنواره به صورت صوتی و تصویری در فضای مجازی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مژگان هادی، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد در گفت‌وگوبا خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فعالیت های مجازی این کانون در شرایط کرونا، اظهار کرد: ما با تهیه فیلم‌های سه دقیقه ای با موضوعات ادبی، هنری، فرهنگی، اسلامی و انتشار آن در فضای مجازی، اقدام به فرهنگسازی در این حوزه ها کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، گفت: در این زمینه نوجوانان کانون، اقدام به خلق حدود ۲۰ اثر نقاشی و خط، با موضوع محرم و عاشورا کردند که قرار است این آثار به صورت نمایشگاه مجازی به معرض نمایش گذارده شود.

,

هادی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ نفر در سیستم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد عضو هستند، افزود: از این تعداد، ۵۰۰ نفر عضو فعال داریم.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد از وجود ۱۲ هزار جلد کتاب در کتابخانه ثابت کانون و همچنین فعالیت کتابخانه سیار روستایی در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: در این کتابخانه سیار حدود ۱۵ هزار جلد کتاب وجود دارد که با توجه به شرایط کرونا، فعالیت آن در فضای مجازی انجام می‌شود.

,

وی از برپایی جشنواره قصه گویی در فضای مجازی به صورت شهرستانی خبر داد و گفت: امسال بیست و دومین جشنواره قصه گویی در حال برگزاری است.این جشنواره که هر سال به صورت حضوری برگزار می‌شد، به دلیل شرایط ویژه کرونا امسال به صوت مجازی در حال انجام است.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسدآباد گفت: در این جشنواره گروه های سنی مختلف با ضبط قصه خود به صورت صوتی و تصویری، می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

,

هادی یادآور شد: در راستای اجرای این جشنواره، گروهی در شبکه اجتماعی تلگرام ایجاد شده که با آموزش افراد و حضور یکی از نویسندگان برجسته، جشنواره قصه گویی در حال انجام است و قصه گویی استانی هم در فضای اینستاگرام ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه