اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری محرم الزامیست/اجرای برنامه‌های هفته دولت به صورت ویدئوکنفرانس

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات عزاداری محرم الزامیست/اجرای برنامه‌های هفته دولت به صورت ویدئوکنفرانس
ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به شرایط خاص و شیوع کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود ثمینی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام محرم ضروری است که در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع)، پروتکل ها و مسائل بهداشتی نیز مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا برخی از رسوماتی مانند آئین گل مالی که طی سال های قبل در ایام محرم انجام میشد، امسال انجام نمی شود اما عزاداری طبق پروتکل های تعریف شده مانند برگزاری مراسم در فضاهای باز، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک انجام می شود.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: مسئولین هیات های مذهبی توجیه شده اند تا در ایام عزاداری محرم این نکات بهداشتی را رعایت کنند تا سلامتی عزاداران حفظ شود.

,

وی با اشاره به این که وضعیت ابتلا در لرستان در هشدار قرار دارد گفت: همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی سبب بهبود شرایط و کاهش ابتلا در استان شد که می طلبد همچنان مردم به نکات بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند.

,

ثمینی بیان کرد: در مکان های شلوغ مانند پاساژها، فروشگاه ها و مجتمع ها ضروری است تا همه افراد استفاده از ماسک را فراموش نکنند و حتما فاصله بین افراد رعایت شود.

,

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به برنامه های هفته دولت افزود: تاکنون طبق برنامه ریزی قرار شده که امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، برنامه های هفته دولت و افتتاح پروژه ها به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی انجام شود. به تناسب موضوع در شهرستانها، فرمانداران می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از موارد برای افتتاح برخی از پروژه های مهم حضور داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه