اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد:

لباس فرم دانش آموزی اجباری نیست/الزام حضور معلمان در مدارس

لباس فرم دانش آموزی اجباری نیست/الزام حضور معلمان در مدارس
حسین عسگری مهرور با بیان اینکه سال گذشته در اسدآباد ۷۵ درصد پوشش اینترنتی داشتیم، گفت: امسال حتی دورترین مدارس ما در روستاها از ظرفیت اینترنت بهره مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین عسگری مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص اجباری بودن لباس فرم دانش آموزان در مدارس، اظهار کرد: جلساتی را با خیاطان و مسئولان استان داشتیم و قرار این بود که تنها ورودی های ابتدایی و هفتم لباس فرم بپوشند؛ اما امسال جنبه اجباری برای دانش آموزان ورودی هم نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

وی با بیان اینکه آموزش دانش آموزان باید انجام شود، گفت: والدین لوازم التحریر را برای فرزندانشان خریداری کنند چرا که آموزش چه حضوری و چه غیر حضوری باشد، دانش آموزان نیاز به لوازم دارند.

,

عسگری مهرور با تأکید بر اینکه والدین باید به فکر تلفن همراه برای فرزندانشان باشند، افزود: ممکن است آموزش با توجه به شرایط پیش رو از طریق شبکه شاد هم صورت بگیرد.

,

او با بیان اینکه آموزش نیمه حضوری برای رفع اشکال است، گفت: شبکه شاد مخصوص آموزش و پرورش است که این برنامه با کمک دست اندرکاران بخش فناوری، گسترش زیادی پیدا کرده است.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد با تأکید بر الزام حضور مدیران و معلمان در مدارس، گفت: معلمان باید همانند کارمندان ادارات در ساعات اداری، و چه دانش آموزی در مدرسه باشد و چه نباشد، در محل تدریس، حاضر شوند و محصلین را از طریق امکانات اینترنتی هدایت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل ظرفیت مدارس برای پوشش اینترنتی، گفت: امسال حتی دورترین مدارس ما در روستاها از ظرفیت اینترنت بهره مند هستند.

,

عسگری مهرور با بیان اینکه سال گذشته ۹۱ درصد معلمان برای آموزش دانش آموزان از تلفن همراه خود استفاده کردند، افزود: امسال تأکیدمان این است که معلمان ۱۰۰ درصد برای آموزش از تلفن همراه استفاده کنند.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد با بیان اینکه سال گذشته در این شهرستان ۷۵ درصد پوشش اینترنت داشتیم، افزود: امسال این میزان افزایش پیدا خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه