اخبار داغ

مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم‌آباد:

سالانه ۶۰ هزار تن حبوبات در لرستان تولید می‌شود

سالانه ۶۰ هزار تن حبوبات در لرستان تولید می‌شود
بیرانوند، مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم آباد با بیان اینکه سالانه در لرستان حدود 60 هزار تن حبوبات تولید می شود گفت: لرستان رتبه نخست تولید حبوبات در کشور را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: لرستان به عنوان مدیر راهبردی صادرات حبوبات است به طوری که طرح صادرات حبوبات یک طرح ملی با محوریت و مرکزیت لرستان است که لازم است اجرایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: ۱۴۵ هزار هکتار سطح زیر کشت حبوبات استان لرستان است که ۴۲ هزار هکتار آن مربوط به شهرستان دلفان بوده که باید برای توسعه کشت مکانیزه حبوبات و استفاده از ادوات مکانیزه کاشت، داشت، برداشت و رعایت تاریخ کشت برنامه ریزی شود.

,

مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم آباد با بیان اینکه سالانه در لرستان حدود ۶۰ هزار تن حبوبات تولید می شود عنوان کرد: لرستان رتبه نخست تولید حبوبات در کشور را دارد.

,

وی بیان کرد: رفع محرومیت در استان، ایجاد اشتغال ثابت(پایدار)، افزایش سطح درآمد و معیشت مردم، افزایش تولیدات در زیر بخش های کشاورزی در گرو تمرکز و اهمیت ویژه و تقویت جایگاه بخش کشاورزی به عنوان موتور پیشران اقتصاد استان است.

,

بیرانوند تصریح کرد: امیدواریم همه سیاستگذاران، تصمیم گیران، برنامه ریزان، متفکران و کلیه دست اندرکاران توسعه لرستان در تعامل سازنده با یکدیگر و در چهارچوب نیازمندی های بخش کشاورزی زمینه جذب اعتبارات کلان، سرمایه گذاری و اجرا پروژه های حیاتی این بخش را فراهم نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه