اخبار داغ

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان اردبیل:

گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است/ هنر شهدا، استفاده از فرصت جوانی برای رسیدن به معراج بود

گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است/ هنر شهدا، استفاده از فرصت جوانی برای رسیدن به معراج بود
پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل با بیان اینکه شهدا از نعمت جوانی خود پلی برای رسیدن معراج ساختند، به گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان امروز نیز می توانند با الگوبرداری از شهدا و اقدام انقلابی ضمن تحقق آرمان های انقلاب، سعادتمند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، صبح امروز همزمان با دومین روز از ماه محرم جمعی از اعضای مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل با حضور در محل باغ موزه اردبیل با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این دیدار به مکتب عاشورا اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس ما در واقع برگرفته از مکتب عاشورا بود.

,

وی با بیان اینکه شهدا ولایتمدار بودند، گفت: در زمان دفاع مقدس جوانانی همچون شما با ورود به عرصه نبرد حماسه آفرینی کردند.

,

واحد در ادامه سخنان خود به برنامه های هفته دفاع مقدس امسال اشاره کرد و گفت: امسال با وجود شرایط کرونایی حاکم بر کشور اغلب برنامه های پیش بینی شده در این ایام خاص بصورت مجازی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود مهمترین برنامه سالجاری بنیاد حفظ آثار را ثبت و ضبط خاطره‌های رزمندگان اردبیلی در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: تولید محتوای برنامه‌های دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدا نیز برای امسال برنامه‌هایی است کع طبق ضوابط ستاد مقابله با کرونا در اردبیل پیش بینی شده است.

,

گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است

, گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است, گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است,

راشد پرستار رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل نیز در این دیدار به تمجید از ایثار و فداکاری شهدا پرداخت و گفت: جوانان امروز با الگوبرداری از شهدا پا به عرصه خدمت به مردم گذاشتند تا با کمک خود شهدا موانع پیشرفت و آبادانی کشور را از  پیش رو بردارند.

,

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از نهادهای فرهنگی در زمینه معرفی شهدا به عنوان الگو برای جوانان گفت: شهدا بهترین الگو برای نسل جدید هستند و ما باید در راستای تحقق این  امر مهم تلاش کنیم.

,

پرستار در ادامه سخنان خود به تبیین ویژگی شهدا پرداخت و گفت: داشتن ایمان ناب، جوان بودن، انقلابی عمل کردن، دشمن شناسی و  داشتن روحیه مقاومت  پنج ویژگی برجسته شهدا است که امروز باید جوانان ما سرلوحه فکر و عمل خود قرار دهند.

,

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد جوانان استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه گام دوم انقلاب، نیازمند جوانان عاشورایی است گفت: همانگونه که شهدا از نعمت جوانی خود پلی برای رسیدن به معراج ساختند، جوانان امروز نیز می توانند با الگو برداری از شهدا، با بالاتر بردن درجه خلوص خود نقش سازنده ای در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در گام دوم ایفا کنند.

,
وی در پایان سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد عمل انقلابی اشاره کرد و گفت: امروز عمل انقلابی همان چیزی است که رهبری معظم انقلاب اسلامی ما را به آن فرا می‌خوانند و آن اقدام انقلابی در چارچوب نظام اسلامی با حفظ جوش و خروش انقلابی است.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه