اخبار داغ

فتونیوز/ چرا آمار مسکن هم محرمانه شد؟

فتونیوز/ چرا آمار مسکن هم محرمانه شد؟
در روزهای گذشته خبر حذف قیمت مسکن از روی خروجی سایت وزارت راه منتشر شد که در همین راستا کارشناسان حوزه مسکن عقاید مختلفی دارند و هر کدام از منظرهای مختلف به حذف آمار پرداخته اند هرچند که دولت یازدهم و دوازدهم بیشترین رکورد حذف آمار و همچنین محرمانه کردن آمار را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهای گذشته، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که به معاونت مسکن دستور داده است تا آمار و اطلاعات مربوط به بازار ماهانه مسکن را منتشر نکند. دولتمردان مدعی بودند که این آمارها صرفاً یک آمار بوده و در واقعیت قیمت خانه تا این اندازه که اعلام می شود بالا نرفته است اما مشخص نیست آیا همین مساله علت حذف آمار مسکن از خروجی سایت وزارت راه است یا خیر؟ در همین راستا کارشناسان هشدارهایی برای این اتفاق به وزیر راه داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که به معاونت مسکن دستور داده است , تا آمار و اطلاعات مربوط به بازار ماهانه مسکن را منتشر نکند. دولتمردان مدعی بودند که این آمارها صرفاً یک آمار بوده و در واقعیت قیمت خانه تا این اندازه که اعلام می شود بالا نرفته است اما مشخص نیست آیا همین مساله علت حذف آمار مسکن از خروجی سایت وزارت راه است یا خیر؟ در همین راستا کارشناسان هشدارهایی برای این اتفاق به وزیر راه داده اند.,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه