اخبار داغ

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

13 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

13 طرح صنعتی و معدنی در خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود
جرجانی گفت: ۱۳ پروژه در حوزه‌های معدن، صنعت و تجارت با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۷۱ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در خراسان‌جنوبی افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، عباس جرجانی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: ۱۳ پروژه در حوزه‌های معدن، صنعت و تجارت با سرمایه‌گذاری بیش از سه هزار و ۷۱ میلیارد ریال در استان همزمان با هفته دولت امسال افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: در ۱۰ پروژه قابل افتتاح و بهره برداری، برای ۱۱۱ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد و 3 پروژه دیگر با پیش بینی اشتغال 236 نفر در شهرستان های خوسف، سربیشه و نهبندان نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

,

 

,

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان افتتاح واحد تولید منیزیت کلسینه شده در شهرستان سربیشه با ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن منیزیت، گفت: این واحد با سرمایه گذاری 240 میلیارد ریال زمینه اشتغال مستقیم 22 نفر را در شهرستان فراهم خواهد کرد.

,

 

,

جرجانی بیان کرد: همچنین در این ایام واحد زغالشویی شرکت فجر مزینو طبس با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۵ نفر به بهره‌برداری می‌‌رسد.

,

 

,

وی با اشاره به افتتاح واحد تولیدی انواع محصولات سنگی در بیرجند همزمان با هفته دولت، گفت: این طرح با ظرفیت سالانه ۱۰۰ تن و سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال زمینه اشتغال مستقیم ۶ نفر را فراهم کرده است.

,

 

,

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: همزمان با هفته دولت واحد تولید شن و ماسه خوسف با ظرفیت تولید ۱۲۰ هزار تن راه‌‍ اندازی مجدد می‌شود و برای این پروژه ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و برای ۲۳ نفر شغل ایجاد شده است.

,

 

,

جرجانی افتتاح یک واحد زغال از ضایعات منابع سلولزی در شهرستان بیرجند را از دیگر طرح‌های هفته دولت عنوان و بیان کرد: این طرح با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ تن زمینه‌ اشتغال مستقیم پنج نفر را فراهم کرده است.

,

 

,

وی از افتتاح واحد استخراج منیزیت از معدن بیچه سربیشه با سرمایه گذاری حدود 7 میلیارد ریال نیز خبر داد و گفت: ظرفیت این واحد سالانه دو هزار تن و اشتغالزایی آن به صورت مستقیم چهار نفر است.

,

 

,

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: همچنین با افتتاح یک واحد معدنی استخراج منیزیت و هیدرو منیزیت در این شهرستان با ظرفیت پنج هزار و  ۱۰۰ تن و سرمایه‌گذاری حدود ۳۵ میلیارد ریال برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

,

 

,

جرجانی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح دولومیت کلسینه و زینتر شده در سربیشه با ظرفیت ۱۶۰ هزار تن و اشتغال ۳۶ نفر و  همچنین کارخانه فراوری منیزیت در نهبندان با سرمایه گذاری ۵۷۰ میلیارد ریال، ظرفیت ۱۵ هزار تن و اشتغال ۵۰ نفر نیز از دیگر پروژه‌های شاخص حوزه صنعت، معدن و تجارت در هفته دولت است.

,

 

,

وی اظهار کرد: طرح تولید ماسک تنفسی و پوشش‌های بیمارستانی سربیشه با ظرفیت تولید ماهانه حدود 400 هزار عدد، سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد ریال و اشتغال ۲۰ نفر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

 

,

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: واحد استخراج و دانه‌بندی فراوری بنتونیت قله قنداب شهرستان فردوس نیز با ظرفیت سالانه هفت هزار تن، سرمایه‌گذاری 7 میلیارد ریال و اشتغال چهار نفر آماده افتتاح است.

,

 

,

جرجانی عنوان کرد: بهره‌برداری از تعاونی تولید فرش دستباف در شهرستان فردوس با ظرفیت تولید ۱۵۰ مترمربع و سرمایه‌گذاری یک میلیارد ریال از دیگر پروژه‎های قابل افتتاح در استان خراسان جنوبی است.

,

 

,

وی ادامه داد: عملیات اجرایی واحد فراوری معدن مس قلعه زری با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت ۱۵۰ هزار تن با اشتغال ۱۵۰ نفر در هفته دولت در شهرستان خوسف آغاز می‌‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه