اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار اردبیل خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه ۴۰ سالگی دفاع مقدس در اردبیل/ انتقال فرهنگ ایثار شهادت به نسل آینده ضرورت دارد

برگزاری نمایشگاه ۴۰ سالگی دفاع مقدس در اردبیل/ انتقال فرهنگ ایثار شهادت به نسل آینده ضرورت دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نمایشگاه ۴۰ سالگی دفاع مقدس با مشارکت دستگاه های اجرایی مرتبط در محدوده موزه فرهنگی شهداء اردبیل برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی ظهز روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل، اظهار داشت: نمایشگاه ۴۰ سالگی دفاع مقدس با محوریت بازسازی عملیات کربلای ۵ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، از دستاوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و با وحدت و همدلی سپاه، ارتش و سایر نیروهای نظامی به مدت یک هفته برپا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

انتقال فرهنگ ایثار شهادت  به نسل آینده ضرورت دارد

, انتقال فرهنگ ایثار شهادت  به نسل آینده ضرورت دارد, انتقال فرهنگ ایثار شهادت  به نسل آینده ضرورت دارد,

وی با اشاره به اینکه پایداری نظام جمهوری اسلامی مرهون ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و خون شهداست، افزود: انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری به نسل آینده و جوان کشور ضرورت دارد و باید با برنامه ریزی هر چه تمام تر در این راستا حرکت کنیم.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: این نمایشگاه قبل از آغاز هفته دفاع مقدس از ۱۵ تا 22 شهریور ماه با شعار ما قوی هستیم برپا  و با رعایت تمام موازین بهداشتی با اقتدار برنامه های جانبی و اصل برنامه ها برگزار می شود.

,

ندایی با تاکید بر اینکه دفترچه گام دوم انقلاب در این نمایشگاه باید در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرد، ابراز داشت: این دفترچه علیرغم حجم کمتر دارای محتوای بسیاری است و نسل جوان با مطالعه آن آگاهی بیشتری نسبت به گذشته و اهداف انقلاب و جنگ کسب خواهند کرد.

,

برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی از ۱۵شهریور

, برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی از ۱۵شهریور, برپایی نمایشگاه رزمی فرهنگی از ۱۵شهریور,

در این جلسه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز گفت: از تمام آثار رزمندگان استان در سالن موقت و دایمی حفظ آثار استفاده خواهیم کرد و این نمایشگاه نسبت بهسال های گذشته تفاوت اساسی خواهد داشت.

,

علی واحد ضمن اعلام برنامه های نمایشگاه رزمی فرهنگی ۴۰ سالگی دفاع مقدس گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه از ۱۵ تا۲۲ شهریور و از ساعت ۹صبح تا۱۱ شب خواهد بود و خاطرات رزمندگان ۸ سال جنگ تحمیلی از شبکه سبلان پخش می شود.

,

وی افزود: ۵۰ عنوان کتاب در سال جاری تدوین و چاپ می شود و برگزاری بیش از ۵۰ یادواره شهدا در برنامه وجود دارد.

,

واحد ادامه داد: کتاب خادمان آسمانی کل زندگی نامه شهدای دولتی دربیش از ۵۰۰ صفحه جمع آوری شده و هزینه چاپ آن نیز براورد شده است و در سال جاری رونمایی و چاپ شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه