اخبار داغ

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان:

حسینیه سیار دانش آموزی دهه اول محرم در رشت برپا می شود

حسینیه سیار دانش آموزی دهه اول محرم در رشت برپا می شود
محمد لطیفی گفت: حسینیه سیار دانش آموزی به همت هیئت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت اجرا می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان، با اشاره به اینکه هیئت دانش آموزی انصارالمهدی(عج) برای ماه محرم تمهیدات لازم برای اجرای ویژه مراسم عزاداری در محل مسقف را فراهم نموده بود، افزود: اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و به تبعیت از تاکید رهبر انقلاب مبنی بر رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا، این مراسم کنسل گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

لطیفی، ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت احیای شعائر دینی و بزرگداشت ایام عزای امام حسین(ع)، هیئت انصارالمهدی(عج) اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان تصمیم به اجرای طرح حسینیه سیار نموده است.

,

وی، اضافه کرد: این طرح با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با اجرای گروه سرود دانش آموزی و همچنین گروه سرود منادیان بصیرت و مداحی نوگلان حسینی در سطح شهر برگزار می گردد.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزاری ویژه مراسم احلی من العسل را از دیگر برنامه های هیئت انصارالمهدی(عج) عنوان کرد و گفت: این مراسم صبح روز چهارشنبه مصادف با ۶ محرم که منتسب به حضرت قاسم(ع) می باشد از شبکه استانی باران پخش خواهد شد.

,

لطیفی، در پایان با اشاره به برگزاری هیئات دانش آموزی بصورت مجازی، گفت: اجرای سومین دوره توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی از دیگر برنامه های اتحادیه در این ایام می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه