اخبار داغ

مدیر کل امور عشایری لرستان:

خدمات بهداشتی درمانی به مناطق عشایری لرستان ارائه می‌شود

خدمات بهداشتی درمانی به مناطق عشایری لرستان ارائه می‌شود
کریمی، مدیر کل امور عشایری لرستان گفت: تاکنون خدمات بهداشتی درمانی به عشایر 4 شهر استان ارائه شده و دانشگاه علوم پزشکی اکیپ هایی را برای خدمات دهی در این مناطق اعزام می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کریمی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: جمعیت عشایری لرستان ۸۴ هزار نفر است که خدمات مختلفی به آنها ارائه می شود، اخیرا یکی از برنامه ها «خدمات بهداشتی درمان» به جامعه عشایری در استان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تاکنون به جمعیت عشایری در شهرهای خرم آباد، نورآباد، الشتر و پلدختر خدمات درمانی و بهداشتی ارائه شده و تیم های پزشکی شامل پرشک عمومی و متخصص در بخش های کودکان، دندانپزشکی و مامایی به این مناطق اعزام شده اند.

,

مدیر کل امور عشایری لرستان تصریح کرد: اکیپ های سیار در این مناطق چند روز مستقر می شوند و پایش های لازم را انجام می دهند و هر آنچه از لحاظ درمانی، دارویی نیاز باشد را به صورت رایگان ارائه می دهند.

,

کریمی گفت: شهرستان بعدی که این خدمات را دریافت می کنند الیگودرز است که همین خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر این شهرستان ارائه خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: در صورتی که افراد دارای بیماری خاصی باشند که نیاز به ارجاع به بیمارستان باشد، این کار صورت می گیرد و به بیمارستان انتقال داده می شوند.

,

مدیر کل امور عشایری لرستان با اشاره به شیوع کرونا افزود: خوشبختانه تاکنون هیچ یک از عشایر استان لرستان به کرونا مبتلا نشده اند و با توجه به این که این افراد در هوای باز و به دور از تراکم جمعیت هستند، شیوع کرونا در این مناطق وجود نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه