اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد؛

فروش مرغ سهمیه‌ای به جای عرضه به مردم/مرغ فروش همدانی ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شد

فروش مرغ سهمیه‌ای به جای عرضه به مردم/مرغ فروش همدانی ۳۰۰ میلیون ریال جریمه شد
داریوش جودکی با بیان اینکه یک واحد مرغ فروشی در همدان سهمیه مرغ تنظیم بازار را به جای عرضه به مردم، به صورت خرد و شنیسل کرده به رستوران ها می فروخت، گفت: به دلیل عرضه خارج از شبکه این واحد به جریمه نقدی محکوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش جودکی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره تخلف یکی از مرغ فروشی های همدان در فروش مرغ تنظیم بازار، اظهار کرد: بر اساس گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از مرغ فروشی های بازار مرکزی همدان یک تن مرغ تنظیم بازار را به ارزش 150 میلیون ریال از توزیع کنندگان خریداری کرده و به صورت غیرقانونی به فروش آن اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: این واحد مرغ فروشی سهمیه مرغ تنظیم بازار را گرفته و به جای عرضه به مردم با خرد و شنیسل کردن آن در زیر زمین مغازه و فروش آن به رستورانها به چند برابر قیمت اقدام می‌کرده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این زمینه پرونده ای در شعبه هفتم اداره کل تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، نامبرده به اتهام عرضه خارج از شبکه مبلغ 300 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

,

وی با بیان اینکه پل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره کل و تلفن گویای 124 است، افزود: البته سامانهwww.124.ir سازمان صمت و تار نمای t135.ir هم برای شهروندان در نظر گرفته شده که تخلفات اصناف را به ما گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه