اخبار داغ

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار خبر داد؛

توزیع ۷۰ سری جهیزیه بین نیازمندان سبزواری در رزمایش کمک مومنانه

توزیع ۷۰ سری جهیزیه بین نیازمندان سبزواری در رزمایش کمک مومنانه
موحدنیا گفت: در راستای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه در سبزوار 70 سری جهیزیه به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال به نوعروسان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح‌توس، سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا، فرمانده سپاه ناحیه سبزوار صبح امروز در مراسم اهدا 70 سری جهیزیه به نیازمندان با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در کشور افزود: در سومین مرحله از این رزمایش 70 سری جهیزیه در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی سبزوار تعلق گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌توس,

وی بابیان اینکه هر سری از جهیزیه شامل ماشین لباس‌شویی یک‌تخته فرش،اجاق‌گاز و ظروف موردنیاز شروع زندگی است تأکید کرد: ارزش ریالی هر مجموعه بالغ‌بر 80 میلیون ریال است که باهمت بسیج سازندگی ناحیه تأمین‌شده است.

,

موحد نیا در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای رزمایش تاکنون بیش از 200سری جهیزیه در سبزوار توزیع‌شده است تصریح کرد: توزیع جهیزیه‌های در راستای کمک به امر ازدواج و همچنین ترغیب جوانان به ازدواج آسان صورت می‌گیرد.

,

فرمانده ناحیه سپاه سبزوار همچنین با اشاره به کمک به رونق تولید و حمایت تولیدکنندگان داخلی بایستی سرلوحه کار همگان باشد تأکید کرد: تمام کالای تأمین‌شده از اجناس باکیفیت و تولید داخل تهیه‌شده است.

,

وی با در ادامه به اقدامات صورت گرفته در رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع اقلام و بسته‌های غذایی در این رزمایش اشاره کرد و افزود: بیش از 15 هزار بسته کمک معیشتی توسط بسیجیان در بین اقشار کم‌درآمد و آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه