اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

«هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ»؛ پیام قیام امام حسین(ع) است/ اندیشه جهانی مقاومت؛ برگرفته از نهضت عاشورا است

«هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ»؛ پیام قیام امام حسین(ع) است/ اندیشه جهانی مقاومت؛ برگرفته از نهضت عاشورا است
حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در اجتماع عاشورایی حسینیان اردبیل به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: «هیهات من الذله»، پیام قیام امام حسین(ع) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل پیش از ظهر امروز در اجتماع عاشورایی حسینیان اردبیل به تبیین اهداف و فلسفه قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: کربلا در واقع تجلی نور الهی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه اگر کربلا نبود نور اسلام خاموش می شد، گفت: اشقیا می خواستند با به شهادت رساندن امام حسین(ع) نور الهی در جهان را خاموش کنند ولی امروز این نور در طول تاریخ در جریان است.

,

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه امام حسین(ع) در واقعه کربلا سینه سپر کرد تا نور الهی جریان یافته و اسلام به حیات خود ادامه دهد، گفت: زمین و آسمان عاشق امام حسین(ع) هستند.

,

وی با بیان اینکه حضرت عباس(ع) در سایه نور الهی امام حسین(ع) به مقام و منزلت دست یافته است، خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به دلیل اینکه عبد خداوند بود و به دستورات الهی عمل کرد به این مقام و منزلت رسید و نور الهی در وی تجلی یافت،

,
وی گفت: شهدای کربلا نیز به دلبل اینکه با نور امام حسین(ع) زندگی کردن به مقام بی نظیری دست یافتند.
,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) به احادیث برجای مانده از امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق(ع) از حضرت عباس(ع) به عنوان عبدصالح نام می برند.

,

وی به شب عاشورا اشاره کرد و گفت: شهدای ما هم از شهدای کربلا تبعیت کردن  و لبیک گویان به میدان رزم رفتند و حماسه ها خلق کردند.

,

حجت الاسلام فیاضی ایثار و فداکاری مدافعان حرم را متذکر شد و گفت: مدافعان حرم نیز با تمام وجود به امام حسین(ع) لبیک گفتند و از کیان اسلام دفاع کردند تا دشمنان به ذلالت افتند.

,

حجت الاسلام فیاضی به دشمنان اسلام و انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرموده اما سجاد(ع) خداوند دشمنان اسلام را احمق قرارداده است تا آنها نتوانند کاری از پیش ببرند.

,

وی با بیان اینکه امروز اندیشه مقاومت جهانی شده است، به 41 سال ایستادگی و مقاومت ملت ایران اشاره کرد و گفت: امروز آل سعود در صدد است تا با ایستادن برابر اندیشه حسینی، این نور الهی را در جهان خاموش کند اما اندیشه مقاومت فراتر از ذهن دشمنان، در جهان جاری شده  و امروز از شرق و غرب عالم ندای هیهات من الذله به گوش می رسد.

,

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه امروز صدای هیهات من الذله و لبیک یا حسین(ع) از عراق و یمن و سوریه به گوش جهانیان می رسد تصریح کرد، شعار هیهات من الذله در واقع پیام قیام امام حسین(ع) است.

,

وی به تبیین اهداف قیام امام حسین(ع) پرداخت و گفت: امام حسین(ع) و یارانش با اهدای خون خود به اسلام، حیات ابدی دادند تا به ملت های آزادی خواه جهان  راه رسیدن به استقلال، حریت، آزادگی و شرف را تا ابد تاریخ نشان دهند.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از برپایی مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) به عنوان نابود کننده دسیسه ها و اندیشه های اتاق فکر دشمنان نام برد و گفت: همه توطئه های دشمان با رسیدن ایام حزن و اندوه سالار شهیدان نابود شده و رشته های دشمنان محو و نابود می شود.

,

وی گفت: ایام محرم و صفر بهترین فرصت برای تجدید قوا  جهت مقابله با توطئه های دشمنان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه