اخبار داغ

گزارش تصویری؛

شام غریبان در سراسر استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی+ تصاویر

شام غریبان در سراسر استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی+ تصاویر
همزمان با شب یازدهم محرم، عاشقان و دلسوختگان و عزاداران حسینی به یاد امام حسین(ع) و شهدا و بازماندگان واقعه کربلا، مراسم شام غریبان را در نقاط مختلف استان بوشهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ همزمان با شب یازدهم محرم، عاشقان و دلسوختگان و عزاداران حسینی به یاد امام حسین(ع) و شهدا و بازماندگان واقعه کربلا، مراسم شام غریبان را در نقاط مختلف استان بوشهر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

سوگواران عاشورای حسینی در استان بوشهر در شب شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و ۷۲ تن از یاران باوفایش با اسیران دشت کربلا  همنوا شدند و مظلومیت امام حسین(ع) و یاران باوفایش را فریاد زدنند.

,

آری  پیام تبلیغی کاروان حسینی بر دوش زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) است تا پیام  حماسه سترگ کربلا را به جهانیان برسانند و چه خوب این رسالت را به سرانجام رساندند، به گونه‌ای که پس از گذشت قرن‌ها از شهادت سید و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یارانش نه تنها این چراغ خاموش نشده است بلکه هر روز برافروخته‌تر شده و تا قیامت ادامه خواهد داشت.

,

, ,

سوگواران حسینی در جای‌جای استان بوشهر، در شب شام غریبان سید و سالار شهیدان(ع)، غربت و مظلومیت امام حسین(ع) را با روشن کردن شمع‌ و ذکر مصیبت بر خاندان عصمت و طهارت(ع) به تصویر کشیدند.

,

بنا بر گزارش خبرنگاران این پایگاه خبری از شهرستان‌های استان بوشهر در شهرها و روستاهای مختلف استان بوشهر آیین شام غریبان برگزار شد و نوای ” شام غریبان است زینب پریشان است” در فضای دیار ولایت‌مدار بوشهر طنین‌انداز شد.

,

, ,

روضه‌خوانی، سینه‌زنی، برپایی سفره‌های نذری و روشن کردن شمع و ایستگاه‌های صلواتی از جمله مراسم امشب بود که در استان بوشهر برگزار شد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه