اخبار داغ

رئیس آموزش‌وپرورش جویبار:

مدارس زیر 50 دانش‌آموز حضوری و بالاتر گروه‌بندی می‌شوند/تشدید نظارت‌های بهداشتی رفع نگرانی خانواده‌ها

مدارس زیر 50 دانش‌آموز حضوری و بالاتر گروه‌بندی می‌شوند/تشدید نظارت‌های بهداشتی رفع نگرانی خانواده‌ها
گفت: مدارس این شهرستان از 15 شهریور بازگشایی خواهند شد و در مدارس زیر 50 نفر به‌صورت حضوری و مدارس بیش از 50 نفر با تصمیم مدیر مدرسه باید گروه‌بندی و بر اساس مساحت کلاس و با رعایت نکات بهداشتی، دانش‌آموزان حضور خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اصغر ایزدپناه در گفت‌وگویی با خبرنگار بلاغ بابیان اینکه با توجه به دستورالعمل وزارت آموزش‌وپرورش مدارس از 15 شهریور به‌صورت حضوری بازگشایی خواهند شد گفت: مدارس شهرستان جویبار نیز از این تاریخ آغاز به کار خواهند کرد و در مدارس زیر 50 نفر به‌صورت حضوری و مدارس بیش از 50 نفر با تصمیم مدیر مدرسه باید گروه‌بندی و بر اساس مساحت کلاس و با رعایت نکات بهداشتی، دانش‌آموزان حضور خواهند داشت.
 
وی با اشاره به اینکه برای رفع نگرانی خانواده‌ها نظارت‌ها بهداشتی تشدید خواهد شد  افزود: تیمی متشکل از نمایندگان آموزش‌وپرورش و مرکز بهداشت و درمان در تمامی مدارس جهت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور خواهند داشت.
 
رئیس آموزش‌وپرورش جویبار با تأکید بر اینکه امکان دسترسی همه دانش‌آموزان به گوشی هوشمند وجود ندارد عنوان کرد: متأسفانه 340 نفر از دانش‌آموزان جویباری توانایی خرید گوشی هوشمند و اتصال به شبکه شاد را ندارند ولی این افراد شناسایی شدند و از طریق خیرین برای رفع این مشکل استفاده خواهیم کرد و همچنین جهت دریافت تسهیلات خرید گوشی به اداره کل آموزش‌وپرورش استان معرفی خواهیم کرد.
 
ایزدپناه تصریح کرد: شعار آموزش‌وپرورش این است که هیچ دانش‌آموزی نباید از حق طبیعی آموزش محروم بماند و تمام تلاش ما دسترسی همه دانش‌آموزان به این حق است.
 
وی بیان کرد: برای افرادی که دسترسی به گوشی هوشمند ندارند آموزش از طریق رسانه ملی و استانی نیز فراهم می‌شود و همچنین معلمان و مدیران مدرسه موظف به ارائه بسته‌های آموزشی در قالب لوح فشرده یا جزوه به دانش‌آموزان هستند.
 
 انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه