اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد؛

نجات جان ۳ مصدوم در پی واژگونی خودرو

نجات جان ۳ مصدوم در پی واژگونی خودرو
سیاوش غلامی، از نجات جان ۳ مصدوم در پی واژگونی خودروی جیپ توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات هلال احمر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به وقوع این حادثه بیان کرد: در ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز جاری، واژگونی یک خودروی جیپ در محور "رودبار به آسمان سرا و در منطقه ییلاقی سردگاه شهرستان رودبار" به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

غلامی با اشاره به اعزام تیم های امدادی به محل وقوع حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، " یک تیم امداد و نجات " از پایگاه شهید آقایی رودبار جهت امداد رسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از تثبیت صحنه و رفع خطرات احتمالی خودرو، به رهاسازی مصدومان اقدام نمودند.

,

سیاوش غلامی با اشاره به انتقال مصدومین این حادثه به مرکز درمانی تصریح کرد: در این حادثه هر ۳ سرنشین خودرو بر اثر شدت واژگونی خودرو مصدوم شدند که با همکاری اورژانس و توسط بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان به مرکز درمانی منتقل شدند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه