اخبار داغ

در شورای آموزش و پرورش استان زنجان مطرح شد؛

جامعه در زمینه بازگشایی مدارس نگران است

جامعه در زمینه بازگشایی مدارس نگران است
پرویز قرلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: تصمیم تعطیلی مدارس بر اساس تصمیم ستاد کرونای ملی مکانیزم کارآیی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; پرویز قرلباش عصر امروز در جلسه مشترک ستاد کرونای استان زنجان و شورای آموزش و پرورش، اظهار داشت: به نظر می‌رسد تصمیم تعطیلی مدارس بر اساس تصمیم ستاد کرونای ملی مکانیزم کارآیی نیست چرا که ما برای تعطیلی مدارس نیازمند تصمیم‌گیری سریع در این زمینه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به مثبت بودن تست کرونای برخی دانش‌آموزان در استان زنجان در دو ماه گذشته، افزود: گردش ویروس همچنان در استان وجود دارد و این موجب نگرانی می‌شود.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: تجمعات ماه محرم، سفرهای غیرضروری و در پیش بودن پاییز نگرانی‌های ما را در خصوص بیماری کرونا افزایش داده است چرا که در این دستورالعمل‌ها به وضعیت استان که در اوج انتشار قرار دارد، توجه نشده است.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان ادامه داد: در این دستورالعمل‌ها ضمانتی برای اجرا از تهیه و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده دیده نمی‌شود مگر اینکه به این موارد توجه ویژه شود.
,
 
,
قزلباش با بیان اینکه در صورت پیش‌بینی‌های لازم می‌توان از مشکلات جلوگیری کرد، افزود: وضعیت شهر زنجان با خدابنده و ماهنشان یکی نبوده و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌ها نیز متفاوت است.
,
 
,
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: آموزش و پرورش دغدغه دارد که با کرونا زندگی کنیم و آموزش‌ها نیز ادامه یابد اما به این دلیل که سلامت دانش‌آموزان مهمتر است، باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
,
 
,
محمد رضا صائینی با بیان اینکه جامعه در زمینه بازگشایی مدارس نگران است، افزود: مدارس جز به جز باید ارزشیابی شده و تیم‌های نظارتی بر اساس آیتم‌ها مدارس را بررسی می‌کنند.
,
 
,
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: برخی خانواده‌ها هنوز آمادگی لازم را برای حضور دانش‌آموزان در مدارس ندارند.
,
 
,
خدابخش مرادی یادآور شد: پروتکل‌های اعلامی هنوز بر روی کاغذ است و تا زمانی که اجرایی نشود نمی‌توان در خصوص آن اظهار نظر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه