اخبار داغ

استاندار لرستان:

رعایت الزامات بهداشتی/خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند

رعایت الزامات بهداشتی/خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند
خادمی، استاندار لرستان با بیان اینکه الزامات بهداشتی در مدارس رعایت می‌شود گفت: خانواده‌ها نگران حضور فرزندانشان در مدارس نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید موسی خادمی صبح امروز در آئین بازگشایی مدارس لرستان اظهار داشت: خوشحالیم که سال تحصیلی را امسال در استان لرستان آغاز می‌کنیم؛ از طرفی این کار به مراتب سخت‌تر از سال‌های گذشته است و فعالان در حوزه آموزش و پرورش کار سخت‌تری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: امیدواریم معلمان، مدیران و دانش‌آموزان به وظایف خودشان عمل کنند و سال خوبی را از لحاظ تحصیل علم و دانش داشته باشند.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: آموزش و پرورش کار سختی در پیش دارد چرا که این روزها روش تلفیقی وجود دارد و کلاس‌ها هم به صورت حضوری و هم مجازی بوده که از خداوند متعال خواهانیم هر چه زودتر شرایط به وضعیت عادی برگردد و معلمان و دانش آموزان در مدرسه کنار هم باشند چون به هر حال آموزش به این شکل حتما ناقص خواهد بود.

,

خادمی تصریح کرد: حضور در کلاس و مدرسه آثار متفاوتی خواهد داشت که امیدواریم به زودی همچین فرصتی فراهم شود؛ به مردم اطمینان  می‌دهیم که همه شرایط لازم را سنجیده‌اند و خیالشان راحت باشد که به هیچ وجه همکاران ما در حوزه آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهند که دانش آموزان در معرض خطر قرار بگیرند و با رعایت همه موارد لازم کار آموزش را انجام می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه