اخبار داغ

رییس شورای شهر بوشهر خبر داد؛

ارائه برنامه توسط کاندیداها برای شهردار بندر بوشهر

ارائه برنامه توسط کاندیداها برای شهردار بندر بوشهر
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: با مشخص شدن کاندیداهای شهرداری بندر بوشهر این افراد در جلسه روز یکشنبه و دوشنبه شورا برنامه‌های خود ارائه می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ ابوذر دهدار رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به انتخاب شهردار مرکز استان، گفت: با مشخص شدن کاندیداهای شهرداری بندر بوشهر این افراد در جلسه روز یکشنبه و دوشنبه شورا برنامه های خودرا برای اداره شهرداری  ارائه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: با ارائه برنامه کاندیدها از بین گزینه ها فردی که بهتریین شرایط و برنامه داشته باشد برای سکان‌داری شهردار بندر بوشهر انتخاب می‌شود.

,

معاون شهردار یزد گزینه جدید برای شهرداری بوشهر

, معاون شهردار یزد گزینه جدید برای شهرداری بوشهر,

در حالی که فردین خورشیدیان معاون شهرسازی شهرداری بوشهر که هم‌اکنون به عنوان سرپرست شهرداری مشغول به کار است و از سوی شورای شهر به‌عنوان شهردار انتخاب شد از سوی وزارت کشور مورد قبول واقع نشد تاکنون شورای شهر گزینه دیگری را معرفی نکرده است.

,

در جدیدترین خبرها به نقل از منابع مختلف هم‌اکنون میلاد عباس زاده، کریم حسین آبادی و کیوان هاشم‌زاده گزینه‌های مطرح برای تصدی شهرداری بوشهر بودند که در تازه‌ترین خبرها معاون خدمات شهری شهرداری یزد نیز از سوی برخی افراد صاحب نفوذ به شورای شهر پیشنهاد شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه