اخبار داغ

استاد دانشگاه:

درسی که عزاداران برای رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی به جامعه دادند

درسی که عزاداران برای رعایت هر چه بهتر پروتکل های بهداشتی به جامعه دادند
استاد دانشگاه گفت: بچه های مذهبی و عزاداران حسینی در دهه اول محرم اثبات کردند که پروتکل های بهداشتی را می توان با بهترین نحو اجرا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مطیع در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با توضیح اینکه برگزاری عزاداری امام حسین (ع) یکی از شعائر اسلام است که تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: قرن ها و سال ها خواستند عزاداری برای امام حسین را به شیوه و راه های مختلفی تعطیل کنند اما نتوانستند؛ در دوران معاصر رضان خان یکی از افرادی بود که میخواست عزاداری برای سیدالشهدا را تعطیل کند که با واکنش جدی مردم روبه رو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
استاد دانشگاه گفت: امسال هم شیوع ویروس کرونا شرایط سختی را در جامعه رقم زد و محدودیت های  برای برگزاری عزاداری امام حسین (ع) ایجاد شد؛ خوشبختانه هیئت های مذهبی دو امر لازم برگزاری مراسم های عزاداری و رعایت پروتکل های بهداشتی را به بهترین نحو انجام دادند.
,
 
,
وی افزود: محرم امسال با سبک جدید عزاداری برگزار و الگو اجتماعات شد؛ مؤمنان و مذهبی ها در ماه رمضان خوب عمل کردند که پس از ماه رمضان آمار فوتی ها و مبتلایان کاهش پیدا کرد.
,
 
,
مطیع با بیان اینکه ماه محرم هم با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی برگزار شد، تصریح کرد: بچه های مذهبی و عزاداران حسینی در دهه اول محرم اثبات کردند که پروتکل های بهداشتی را می توان با بهترین نحو اجرا کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه