اخبار داغ

معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

نتایج قرعه‌کشی مرحله اول پروژه‌های مسکن ملی به زودی اعلام می‌شود

نتایج قرعه‌کشی مرحله اول پروژه‌های مسکن ملی به زودی اعلام می‌شود
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قرعه‌کشی زمین‌های مربوط به پروژه‌های مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در زنجان انجام و نتایج آن به بانک عامل، اعلام شده که طی روزهای آینده به خود متقاضیان نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نتایج قرعه‌کشی مرحله اول به متقاضیان اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای پرداخت اقساط هزینه ساخت، طبق شیوه‌نامه را داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پالایش و تایید شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول تقریبا به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: فقط تعداد محدودی از اعتراض‌کنندگان که تاکنون جهت ثبت مدارک برای پیگیری اعتراض خود مراجعه نکرده‌اند، باقی مانده است.

,

شاهین‌فر با بیان اینکه تعداد این متقاضیان بسیار محدود است، تصریح کرد: چندین بار، مهلت لازم برای مراجعه و ثبت مدارک به آن‌ها داده شده اما تاکنون مراجعه نکرده‌اند.

,

وی افزود: با توجه به اتمام قرعه‌کشی مرحله اول، پیامک نهایی به این افراد ارسال شده که طبق شیوه‌نامه اجرایی در صورت عدم مراجعه به منزله انصراف از ادامه مراحل و تقاضای مسکن، تلقی می‌شود.

,

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بررسی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان مرحله دوم ادامه دارد، گفت: برای این دسته از ثبت‌نامی‌ها نیز پیامکی ارسال شده تا مدارک مورد نیاز را در سایت مربوطه، بارگزاری کنند.

,

این مسئول در خصوص ثبت‌نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان زنجان اظهار داشت: این امر به صورت متمرکز از طریق وزارت متبوع عمل می‌شود و استان‌ها دخالتی در ثبت‌نام و مراحل دریافت تسهیلات ندارند.

,

این مسئول با بیان اینکه آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی در 6 قسط پرداخت خواهد شد، یادآور شد: قسط اول آن به مبلغ 40 میلیون تومان هنگام ثبت‌نام توسط متقاضی پرداخت شده و مابقی در 5 قسط پرداخت خواهد شد.

,

به گزارش موج رسا؛ در مرحله اول 9 هزار متقاضی، ثبت‌نام کرده بودند که شرایط 3500 نفر تایید و بقیه واجد شرایط شناخته نشدند و با دادن مهلت برای ثبت اعتراض به ردشدگان در نهایت پس از بررسی‌های لازم حدود 5 هزار نفر تایید شده است.//آ

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه