اخبار داغ

در دهه دوم محرم انجام شد؛

استمرار کمک‌های مومنانه از بسته معیشتی تا توزیع غذای گرم در همدان+تصاویر

استمرار کمک‌های مومنانه از بسته معیشتی تا توزیع غذای گرم در همدان+تصاویر
زمان از بین رفتن ویروس منحوس کرونا مشخص نیست و تا زمانی که این بیماری وجود دارد، امداد رسانی‌ها هم در جامعه استمرار دارند که بسیجیان و خیرین همدانی خط مقدم این اقدام جهادی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حوزه حضرت خدیجه در شهر همدان یکی از فعال ترین پایگاه های کمک های مومنانه است که از روزهای اول شیوع کرونا پای کار بوده و در توزیع بسته های معیشتی و ضدعفونی سطح شهر همدان فعالیت چشمگیری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

زهرا اکبری، فرمانده حوزه حضرت خدیجه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زمان اتمام کرونا گویا مشخص نیست و ما سعی می کنیم تا ریشه کن کردن این ویروس کنار خانواده های آسیب دیده باشیم.

,

, ,

وی ادامه داد: در دهه اول محرم ۶ هزار غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی به همراه ۵۵۰ قرص نان و ۳هزار ماسک بین عزاداران اباعبدالله و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط حوزه حضرت خدیجه (س) در مساجد توزیع شد.

,

, ,

, ,

اکبری افزود: در دهه دو نیز سعی کردیم کمک ها استمرار داشته باشد و موفق شدیم در این ایام ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان توسط پایگاه اسما و ۳۵ بسته معیشتی به کمک فعالین حوزه حضرت خدیجه (س) بین نیازمندان توزیع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه