اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

جشن شکوفه‌ها برای ۳۴ هزار دانش آموز لرستانی برگزار شد

جشن شکوفه‌ها برای ۳۴ هزار دانش آموز لرستانی برگزار شد
معتمدی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: جشن شکوفه ها برای 34 هزار دانش آموز لرستانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقیه معتمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: امسال ۳۴ هزار و ۸۰۰ دانش آموز استان لرستان وارد پایه اول ابتدایی شدند که تعداد دانش آموزان نسبت به سال گذشته ۹۰۰ نفر افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به برگزاری جشن شکوفه ها افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا، جشن شکوفه ها امسال در مناطق قرمز به صورت مجازی و در مناطق سفید و زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری در حال برگزاری است.

,

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: جشن شکوفه ها در مناطق قرمز به صورت غیر حضوری و در شبکه شاد انجام می شود.

,

معتمدی از به روز شدن شاد خبر داد و گفت: شبکه شاد برای آموزش های غیر حضوری به روز شده و از امروز آموزش در این شبکه آغاز می شود.

,

وی بیان کرد: همه دانش آموزان ابتدایی در استان دسترسی به شبکه شاد دارند و تنها دانش آموزان مناطق روستایی و عشایری که در وضعیت سفید هستند و جمعیت دانش آموزان زیر ۵۰ نفر بوده و دسترسی به شاد ندارند در مدرسه حاضر می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه