اخبار داغ

استاندارایلام؛

عملکرد مسئولان در مدیریت حادثه انفجار گاز در چرداول مطلوب بود

عملکرد مسئولان در مدیریت حادثه انفجار گاز در چرداول مطلوب بود
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام گفت:عملکرد مسئولان استان در مدیریت حادثه انفجار گاز در چرداول مطلوب بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار؛ 'قاسم سلیمانی‌دشتکی "، استاندار ایلام در آغاز سی و ششمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا به حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا شهرستان چرداول اشاره کرد و گفت: در آغازین لحظات وقوع حادثه بعد از باخبر شدن توسط تماس تلفنی یکی از اهالی روستا وارد کار شدیم و با توجه به بررسی فوری موضوع و اهمیت کار شخصاً فرماندهی عملیات امداد و نجات را برعهده گرفتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی ادامه داد: بلافاصله ستاد بحران استان و چندین تیم امداد و نجات، به همراه معاونین خود، فرماندهی سپاه استان، مجموعه نیروی انتظامی به منطقه اعزام شدند و همراه با مسئولان محلی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شد تا با حفظ زمان خدایی نکرده جان کسی به خطر نیافتد.

,

سلیمانی‌دشتکی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد بحران استان در شهرستان چرداول گفت: با همکاری تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی از استان و حتی همکاری و کمک استان کرمانشاه یک حرکت بسیار قوی شکل گرفت و با اعزام تیم‌های تخصصی کادر پزشکی و درمانی و اکسیژن رسانی به موقع مصدومان علی رغم تعداد بالای حادثه دیدگان خوشبختانه فوتی نداشتیم و اینکه در چنین حادثه خطرناکی تلفات انسانی نداشتیم جای تقدیر دارد.

,

وی افزود: در این حادثه ۲۱۷ نفر مصدوم شدند که حدود ۹۱ نفر برای درمان به استان اعزام شد و تعدادی در شهرستان چرداول بستری و تعدادی هم سرپایی درمان شدند.

,

رئیس ستاد بحران استان با تاکید بر این مهم که مسئولان محلی من بعد باید بیشتر از این عوامل خطر ساز شناسایی و مراقبت کنند و نگذارند با سهل انگاری برخی اینچنین جان مردم به خطر بیافتد.

,

وی در پایان ضمن تقدیر از تمامی عوامل درگیر در کار امداد و نجات حادثه انفجار گاز کلر گفت: امروز در نشست ستاد ملی کرونا وزیر محترم بهداشت نیز از عملکرد خوب مجموعه استان در مدیریت اوضاع و نجات جان مصدومان تقدیر و تشکر کردند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه