اخبار داغ

با گذشت یک سال؛

اسامی حذف شده شهدا به سردر مدارس نیشابور بازنگشت

اسامی حذف شده شهدا به سردر مدارس نیشابور بازنگشت
پس از گذشت یک سال از حذف اسم شهدا در برخی مدارس نیشابور، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که هنوز اسم مدارس اصلاح نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، سال گذشته اسم چند مدرسه نیشابور در رسانه‌ها به‌عنوان مدارسی که اسم شهید از روی آن‌ها برداشته شده در رسانه‌ها منتشر شد، اما گذشت نزدیک یک سال هنوز طبق مشاهده میدانی خبرنگار صبح توس از یکی از این مدارس نشان می‌دهد که کماکان اسم شهدا از مدارس نیشابور حذف شده است و همتی برای برگشت اسم این مدارس وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدرسه شهید مطهری که تبدیل به مدرسه حاج محمدحسین مهدوی در منطقه پنج راه نیشابور شده است علی‌رغم تأکیدات رسانه‌ها هیچ تغییری نکرده است و کماکان شاهد حذف اسم مدارس در این مدرسه هستیم.

,

در این ارتباط محمدولی ایروانی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش نیشابور در گفت‌وگو با صبح توس ضمن تأیید عدم حذف اسم شهدا گفت: نامه تغییر اسم این مدرسه آمده است و ما باید به سامانه بفرستیم تا تغییر اسم صورت پذیرد.

,

وی افزود: به مدیر مدرسه گفتیم سر درب سالن را اصلاح کند و به‌زودی این اصلاحات صورت می‌پذیرد.

,

در حالی که حسین مهرآبادی، رئیس سابق آموزش‌وپرورش نیشابور در گفت‌وگو با رسانه‌ها تأکید کرده بود: اسم مدرسه عوض نمی‌شود تأکید کرده بود: حتی مهر مدرسه تغییر نکرده است و این تابلو موقت نصب‌ شده است و شاید با این هدف که خیر پا پس نکشد این اتفاق افتاده است که به‌زودی موضوع اصلاح می‌شود.

,

اما بر اساس صحبت‌های معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش‌وپرورش نیشابور مشخص است که این اسم حتی در سیستم آموزش‌وپرورش نیز تغییر کرده بوده است و بر اساس ادعای مسئولین این اداره الآن در حال بازگشت و اصلاح است.

,

به نظر می‌رسد با توجه به زمان زیاد از گذشت این مطلب اصلاح نام مدارس و بازگشت اسم شهدا در اولویت‌های آموزش‌وپرورش نیشابور نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه