اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

برخورداری دانش آموزان از اینترنت رایگان/ اخذ تهدنامه از والدین جزو ابلاغیه آموزش و پرورش نیست

برخورداری دانش آموزان از اینترنت رایگان/ اخذ تهدنامه از والدین جزو ابلاغیه آموزش و پرورش نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از 15 شهریور ماه، برای تمامی دانش آموزانی که در شبکه دانش آموزی " شاد" فعالیت دارند، اینترنت بصورت رایگان محاسبه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری شامگاه روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مدارس بر اساس پروتکل های بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته، بازگشایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: رعایت فاصله اجتماعی، تهویه مناسب، استفاده از ماسک و تغییر در جدول زمانی ساعات برگزاری کلاس ها از ارکان اصلی این پروتکل بهداشتی می باشد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تنها تضمین آموزش و پرورش به والدین در مورد حفظ سلامت دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی است که در حال حاضر نهایت تلاش را می کنیم که این امر میسر گردد.

,

ناصری خاطر نشان ساخت: هر اقدامی مبنی بر اخذ تهدنامه از والدین در برخی مدارس که تعداد آن ها هم خیلی اندک است، جزو ابلاغیه آموزش و پرورش نیست.

,

احمد ناصری در ادامه از حضور 90 درصد دانش آموزان ابتدایی، 88 درصد دانش آموزان متوسطه دوره اول و 85 درصد متوسطه دوره دوم در روز بازگشایی مدارس خبر داد.

,

ناصری همچنین یادآوری کرد: برای جبران آموزشی دانش آموزان، برنامه زمانی جهت استفاده دانش آموزان از آموزش مجازی این شبکه در دوره های مختلف تحصیلی ارائه شده است.

,

وی همچنین از پخش برنامه های آموزشی بصورت روزانه از شبکه های چهار، قرآن و معارف و آموزشی خبر داد و گفت: برنامه زمانی این شبکه های تلویزیونی هر روز در پرتال اداره کل و شبکه شاد بارگذاری می شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه 80 درصد از دانش آموزان بر اساس اظهار خود به گوشی یا تبلت دسترسی دارند خاطر نشان ساخت: دانش آموزانی که در مناطق روستایی به گوشی همراه دسترسی ندارند، خوشبختانه با توجه به کم جمعیت بودن کلاس های درسی در این مناطق، می توانند هر روز در مدارس حضور یافته و از خدمات آموزشی و پرورشی برخوردار باشند.    

,

احمد ناصری با عنوان اینکه در مرحله اول سرانه خرید ملزومات بهداشتی به میزان 2 میلیارد تومان در بین مدارس استان بویژه مدارس روستایی، عشایری و حاشیه شهرها توزیع شده است از توزیع مرحله دوم این سرانه بهداشتی در هفته های آینده خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه