اخبار داغ

فرمانده سپاه شیروان:

۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد

۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد
عباسعلی ریحانی گفت: هیات انصارالمهدی این شهرستان در راستای طرح کمک‌های مومنانه ۲ هزار و ۲۰۰ پرس غذی گرم بین نیازمندان نقاط حاشیه شهر و روستای خانلق توزیع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان اظهار داشت: این میزان غذای گرم بین هزار خانوار محروم و نیازمند شناسایی شده شهری توزیع شد که با توجه به جمعیت خانواده ها در برخی جاها بیشتر از ۲ پرس غذا توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شیروان,

وی با بیان اینکه  پخت و توزیع غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی بین خانواده های محروم شهرستان توسط گروه های جهادی، سپاه، هیات ها و پایگاه های مختلف از ابتدای شیوع کرونا به صورت مستمر ادامه دارد،  گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و نیاز خانواده های بی بضاعت ۶۰۰ بسته لوازم التحریر برای توزیع آماده شده است.

,

ریحانی افزود: همچنین در این مرحله توسط سپاه این شهرستان ۵۰۰ بسته معیشتی شامل روغن، برنج، مرغ، حبوبات، ماکاروانی، سویا و غیره هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

,

پس از گستردگی و انتشار ویروس کرونا در کشور به دستور مقام معظم رهبری برای حمایت از خانواده های نیازمند و با توجه به ابلاغیات سازمان بسیج، طرح شناسایی نیازمندان واقعی در شهرستان کلید خورد.

,

در این رزمایش افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی را گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و بانیان مساجد شناسایی می‌کنند و بسته‌های معیشتی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه