اخبار داغ

تکریم و معارفه اولین شهردار "یکه سعود" با چاشنی گلایه

تکریم و معارفه اولین شهردار "یکه سعود" با چاشنی گلایه
تکریم و معارفه اولین شهردار شهر تازه تاسیس یکه سعود در بخش جرگلان با حضور فرماندار و بخشدار و علمای منطقه جرگلان در حالی برگزارشد که با ابراز گلایه از تاخیر یک ساله در معرفی شهردار همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار یکه سعود،  یکی از علمای جرگلان با انتقاد از اعضای شورای شهر یکه سعود و مسئولان از تاخیر در معرفی شدن اولین شهردار یکه سعود گفت: یک سال از ارتقا یکه سعود به شهر می گذرد و طی این مدت ۴ شهردار معرفی شد اما مورد تایید قرار نگرفت پنجمین فرد تایید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

خال محمد اخوند سرفراز اظهارکرد: تاخیر این چنینی برای ما قابل قبول نیست و باید زودتر از این ها شهردارمعرفی می شد.

,

وی ادامه داد: گرچه معرفی شهردار دیر انجام شد ولی امیدواریم در خدمات رسانی و ساخت شهر یکه سعود تاخیر نشود و کاستی های گذشته نیز جبران شود.

,

 اخوند سرفراز با اشاره به اینکه کسی که مسئولیت یک منطقه را قبول می کند، حاکمیت آن محل و جامعه را به عهده دارد، گفت: قصور در انجام وظایف و خدمت کردن باعث بی اعتمادی مردم به حاکمیت و نظام می شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت : امیدواریم از افراد مستعد بومی به عنوان نیروهای شهرداری شهر یکه سعود استفاده شود چرا که این بخش و شهر  افراد تحصیل کرده مخصوصا در حوزه عمران کم نداریم.

,


یکه سعود از مشکلات زیادی رنج می برد

,
, یکه سعود از مشکلات زیادی رنج می برد, یکه سعود از مشکلات زیادی رنج می برد,

درخشان عضو شورای شهر یکه سعود نیز  به مشکلات این شهر اشاره کرد و گفت: این شهر از چندین روستا و کلاته تشکیل شده و جمعیتی حدود شش هزار نفر دارد که دارای مشکلات اولیه  هستند.

,

خالمحمد اخوند  درخشان نبود آب شرب برای ۲۰۰ خانوار از این شهر و آبرسانی با تانکر، برخوردار نبودن صد خانوار از گاز طبیعی در محله خادمی ها را از جمله مشکلات این شهر تازه تاسیس عنوان کرد و افزود: چنانچه بر اساس طرح هادی در این شهر گاز رسانی شود این خانواده ها از نعمت گاز برخوردار نخواهند شد چراکه این تعداد خانوار در طرح نیستند.

,

درخشان نبود فضای سبز و سالن ورزشی را نیز از دیگر مشکلات این شهر عنوان کرد و گفت : ساخت سالن ورزشی شهر یکه سعود از دوسال قبل شروع شد اما تاکنون تنها فنداسیون آن اجرا شد ه و 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

,

همچنین وی اضافه کرد: درمانگاه این شهر جهت  شبانه روزی شدن مصوبه خود را گرفت اما در عمل هیچ کاری انجام نشده است .

,


ایجاد سه گلخانه در شهر یکه سعود

,
, ایجاد سه گلخانه در شهر یکه سعود, ایجاد سه گلخانه در شهر یکه سعود,

فرماندار شهرستان رازوجرگلان نیز در این مراسم گفت: شهر یکه سعود جدیدالتاسیس است و شهرهایی که جدیدالتاسیس باشد مشکلات خاص خود را دارند.

,

روح الله حسین پور ضمن ارزوی موفقیت برای شهر دار جدید شهر یکه سعود افزود: طرح جامع این شهر بزودی مشخص می شود تا بخش اعظم مشکلات برطرف شود .

,

وی همچنین به ایجاد سه گلخانه در در این شهرستان اشاره کرد وگفت: بزودی سه گلخانه در شهر غلامان و روستای حصارچه و کرپشلی در بخش جرگلان ایجاد خواهد شد .

,

وی با اشاره به مسئله سالن یکه سعود نیز گفت: دوسال از کلنگ زنی این سالن گذشته است جهت تکمیل آن درخواست اعتبار شده است ضمن اینکه سه سالن دیکر در روستاهای ابریشم و گرکز و اشتوت نیز کلنگ زنی شده است و در حال اجرای فنداسیون است .

,

فرماندار رازوجرگلان: درباره شبانه روزی شدن درمانگاه شهر یکه سعود  نیز گفت: به ما گفته شد که اعتبار کافی جهت شبانه روزی شدن وجود ندارد که این دلیل برای ما قابل قبول نیست و پیگیر خواهیم شد.

,

در این جلسه از زحمات رشید نوروزی سرپرست شهرداری شهر یکه سعود تقدیر به عمل آمد و جابر خالدی بعنوان شهردار جدید معارفه شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه