اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار:

خط تولید پودر گوجه فرنگی راه‌اندازی شد+عکس

خط تولید پودر گوجه فرنگی راه‌اندازی شد+عکس
اعظمی گفت: با راه‌اندازی خط تولید کارخانه پیاز سفید رشتخوار برای بیش از 10 نفر در شهرستان رشتخوار اشتغالزایی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود اعظمی مدیر جهاد کشاورزی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، گفت: امروزه استفاده از محصول پودر گوجه فرنگی در صنعت آشپزی جای خود را به خوبی باز کرده است. این محصول امروزه در بیشتر غذاها به خصوص غذاهای محلی کاربرد زیادی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی یادآور شد: کارخانه سپید پیاز فروغ آفتاب با توجه به اخذ مجوزهای لازم  برای خط تولید جدید خود، علاوه بر تولید خلال پیاز درشت، محصولات جدیدی مثل پودر گوجه فرنگی و خلال ریز (مش) پیاز با برند سپاکو را نیز تولید می نماید، که نه تنها با توجه به ذائقه مصرف کنندگان تولیدآن بیشتر شده، بلکه باعث اشتغال آفرینی نیروهای بومی در این شهرستان نیز شده است.

,

اعظمی با اشاره به اینکه حمایت از بخش تولید همواره در دستور کار این مجموعه قرار دارد، در ادامه افزود: برای تولید یک کیلوگرم پودر خشک گوجه فرنگی، به 20 کیلوگرم گوجه تازه نیاز است که این محصول از اراضی کشاورزی خود شهرستان تهیه و به کارخانه منتقل می شود.

,

محمد قلی زاده مدیر عامل این شرکت تعاونی در همین رابطه، در گفت و گو با خبرنگار، ما، اظهار داشت :با توجه به فروش خوب محصولات تولیدی این کارخانه و برندسازی این محصولات امیدواریم که بتوانیم محصولاتمان را به شهرهای دیگر استان نیز صادر و به فروش برسانیم. بیش از 8 نفر به صورت مستقیم و 5 نفر غیر مستقیم در این کارخانه فعالیت می کنند.


تصاویری از نحوه فراوری محصول گوجه فرنگی و تولید پودر گوجه در رشتخوار













انتهای پیام/

,
,
,
, تصاویری از نحوه فراوری محصول گوجه فرنگی و تولید پودر گوجه در رشتخوار,
,
, , ,
,
,
,





, ,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه