اخبار داغ

شهردار ملایر خبر داد؛

بازگشایی ورودی مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو

بازگشایی ورودی مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو
حسین بابائی گفت: درهای مجموعه بام ملایر با محدودیت‌های تردد خودرو در قسمت مرکزی این مجموعه جهت حفظ امنیت و آرامش مردم باز گشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حسین بابائی شهردار ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ایمن‌سازی پارک سیفیه و موفقیت این طرح در  مقابله با ورود موتورسیکلت‌های مزاحم طرح ایمن سازی مجموعه بام ملایر در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود:طبق دستور العمل ستاد مبارزه با کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در راستای مقابله با شیوع این ویروس ابتدا درب های ورودی بام ملایر بسته شد و از تردد خودرو به بام ملایر امکان پذیر نبود.

,

شهردار ملایر تصریح کرد: با  آماده سازی زیرساخت های لازم  در دوران بسته بودن وردی بام ملایر درب های  این مجموعه بازگشایی و پذیرای مردم است.

,

بابائی با بیان اینکه عدم تردد خودروها در این مجموعه باعث کاهش آلودگی صوتی و محیطی و توقف تخریب طبیعت این مجموعه می شود،تاکید کرد:مرکز بام این مجموعه پذیرای  شهروندان بدون، تردد خودرو است و  شهروندان مجاز به طی  مسیری در محدوده ضلع های غربی و شرقی این مجموعه هستند و همچون گذشته امکان تردد در قسمت مرکزی این مجموعه جهت حفظ امنیت و آسایش مردم با خودرو وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه