اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن استان زنجان:

طرح ساماندهی بازار خودرو تا دو هفته آینده نهایی می‌شود

طرح ساماندهی بازار خودرو تا دو هفته آینده نهایی می‌شود
عضو کمیسیون صنایع و معادن استان زنجان گفت: تا دو هفته آینده چکش کاری طرح ساماندهی بازار خودرو در کمیسیون صنایع و معادن به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: سه طرح در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است و جلسات مختلفی برای بررسی ابعاد مختلف این طرح‌ها با حضور اعضای کمیسیون برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه طرح ساماندهی بازار خودرو تدوین شده و در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است، اضافه کرد: جلسه دیگری به منظور بررسی بیشتر این طرح برگزار می‌شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی‌های لازم در خصوص قیمت، کیفیت و حذف رانت از خودرو در جلسات کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می‌شود تا به عنوان یکی از اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن طرح مطلوبی ارائه شود.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح تا دو هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد، افزود: پس از بررسی و نتیجه‌گیری لازم در کمیسیون، این طرح برای ارائه در صحن علنی مجلس، در نوبت قرار می‌گیرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه بازدیدهای مختلفی از صنعت خودرو سازی نیز از سوی نمایندگان انجام شده است، یادآور شد: نمایندگان انتقاداتی به بازار خودرو داشتند و این مسئله موجب شد تا طرحی برای ساماندهی این بازار در نظر گرفته شود.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بررسی‌های این هفته نیز مواردی حذف و مواردی اضافه می‌شود تا این طرح به عنوان یکی از اولویت‌های کمیسیون چکش کاری شود.
,
 
,
طاهری با بیان اینکه این هفته در خصوص کلیات طرح بررسی‌های لازم انجام می‌شود، ادامه داد: پس از تایید جزئیات، این طرح در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه