اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس:

میزان استفاده برق گروه‌های کم مصرف و پرمصرف در کمیسیون انرژی بررسی شد

میزان استفاده برق گروه‌های کم مصرف و پرمصرف در کمیسیون انرژی بررسی شد
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مقرر شده است که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولان وزارت نیرو برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالک شریعتی‌نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به این‌که‌ در ابتدای جلسه دیروز کمیسیون انرژی بحث انتخاب مشاوران کمیسیون در دستور کار قرار گرفت، اظهار داشت: پیش از این حدود ۵۸ نفر توسط اعضای کمیسیون به عنوان مشاور برای کمیسیون پیشنهاد شدند که رزومه آنها مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به تعداد زیاد مقرر شد که شاخص‌هایی برای تعیین اعضای این پنج نفر توسط کمیسیون مطرح و تعیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی در توضیح شاخص‌های انتخاب مشاوران کمیسیون انرژی گفت: این شاخص‌ها در سه بخش صلاحیت‌های عمومی، سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با موضوعات کمیسیون تعیین شد. همچنین مقرر شد هیئت رئیسه کمیسیون انرژی براساس این شاخص‌ها این ۵۸ نفر را ارزیابی کند، امتیاز بدهد و ۲۰ نفر اول را انتخاب و در جلسه آینده اسامی را در صحن کمیسیون مطرح کند تا اعضا از میان آن‌ها ۱۰ نفر را انتخاب کنند و آن ۱۰ نفر طبق دستورالعمل اعلامی به هیئت رئیسه مجلس معرفی شوند که هیئت‌رئیسه از میان آن‌ها پنج نفر را به‌عنوان مشاور کمیسیون انرژی انتخاب کند.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بخش دوم جلسه کارشناس مرکز پژوهش‌ها توضیح مختصری در ارتباط با طرح برق رایگان وزارت نیرو ارائه کرد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مقرر شد که کمیته برق کمیسیون انرژی به ریاست محمدنژاد جلسه‎ای با مسئولان وزارت نیرو در این حوزه برگزار کند و جزئیات محاسبات نحوه مصرف گروه‌های کم صرف و پرمصرف را ارائه بدهند، همچنین محاسبات تعداد مشترکین مشمول این طرح را ارائه بدهند و گزارش این موضوع را کمیته برق به به صحن کمیسیون انرژی ارائه بدهد که در ارتباط با آن اعلام نظر رسمی صورت بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه