اخبار داغ

یادداشت/

تورم؛ رهآورد دولت روحانی در هرمزگان

تورم؛ رهآورد دولت روحانی در هرمزگان
مرکز ملی آمار ایران از آخرین نرخ تورم در ۱۲ ماه گذشته به تفکیک استان های کشور خبر داد که استان هرمزگان با دارا بیشترین میزان تورم در یکسال اخیر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمز، در روزهای گذشته مرکز ملی آمار ایران از آخرین نرخ تورم در ۱۲ ماه اخیر به تفکیک استان های کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

متاسفانه استان هرمزگان دارای بیشترین نرخ تورم در ۱۲ ماه منتهی به مرداد ماه ۹۹ بودچیزی که اتفاق افتاد نشان از آن دارد که چه میزان مدیریت در سطح استان نابخردانه است.

,

عددی که مرکز آمار برای تورم در هرمزگان گفته ۳۱.۱ است اما آ نچه در صحنه بازار نمایان بوده از این عدد بسیار بیشتر است.

,

بعد از دولت سازندگی، دولت تدبیر و امید رکوردار تورم بیش از 40 درصدی در ایران است؛ طی 24 سال اخیر تورم در هیچ مقطعی به بیش از 40 درصد نرسیده است.

,

واقعاً دولت دوازدهم چه بر سر مردم هرمزگان می‌آورد از یک سو گرانی و تورم که سرچشمه در عدم مدیریت و نظارت بر اجناس و کالاها دارد و به سیستم دولتی برمی‌گردد.

,

از سوی دیگر به صدا در آمدن مجدد ساز جدایی بخشی از هرمزگان به دست همسایه شمال غربی که نمایندگان فارس چند روز پیش در جلسه ی درآن به صراحت اعلام کرده بودند که باید مسئله الحاق بخشی ازهرمزگان به لار داده شود تا فارسی ها بتوانند به دریا دسترسی داشته باشند.

,

, , , ,

آری واقعاً هرمزگانی ها روزگار سیاهی را سپری می کنند و مردم روز به روز با مشکلاتی بیشتری مواجه هستند.

,

آیا حق مردم استانی که هم نفت، گاز، دریا، جزیره، بنزین و سهم۴۰ درصدی در ترانزیت کالا دارد این است؟

,

گرچه وعده های دولت در خصوص گشایش اقتصادی فقط صرفاً یک حرف مانده و تاکنون عملی مشاهده نشده با این وجود بیم آن می رود که این تورم همچنان افزایش یابد و در نتیجه مردم را با مشکلات بیشتر روبه رو شوند.

,

حالا انچه که مرهمی بر اقتصاد فلج کشور در این روزهاست همان چیزی ست که رهبر انقلاب همیشه تاکید داشتند و توجه به مسئله تولید و اشتغال است که از این دولت در نفس های اخرش انتظار می رود.

,

نویسنده :عقیل رئیسی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه